Gå til innhold

b0ssi's Golf 1.8 Syncro

Ranger emnet

b0ssi

Anbefalte innlegg

Skal du bruke ordentlig solfilm når du legger på foran? For du hadde vel gjort det proft ellers på bilen. Litt redd for at det kan se rart ut med proft bak, og ripete og jævlig foran. Men har du riktig film og bruker en riktig skrape så er det jo ikke noe problem:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du bruke ordentlig solfilm når du legger på foran? For du hadde vel gjort det proft ellers på bilen. Litt redd for at det kan se rart ut med proft bak, og ripete og jævlig foran. Men har du riktig film og bruker en riktig skrape så er det jo ikke noe problem:)

Har bestillt Solar Gard film. Er samme merket som er montert bak på bilen. Kjøpte filmen løst for å spare noe $$$. De tar seg jo godt betalt for å legge på filmen. Hehe.

>[ ] Opel Astra 1.6 16v, 1996 mod

>[ ] Bmw e30 325i Coupe, 1986 mod

>[ ] Bmw e46 320i Coupe, 2000 mod <-- Tråd om bilen

>[x] VW Golf III 1.8 CL Syncro, 1996 mod, solgt

>[x] Opel Rekord 2.2i, 1986 mod, vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det noen bilder av bilen. Sotfilmen er lagt på framme, og sprederne er på. Sorry, men bilen er skitten, men bildene er bare for å vise. Orker ikke vaske den først, er så dårlig vær.

Sprederne

100_1357.jpg

Sotinga

100_1355.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint sotet det det ja, akkurat sånn som jeg kunne tenkt meg cheers

Skal du ikke pelle vekk badlooken og få en ordentlig emblemfri grill?

Gitter er jalla :)

Jeg blir nok å beholde badlooken på. Liker det jeg, men det beste ville jo vært sveist inn i panseret. Og jeg har nok planene klare for grillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, blir nok bra med senking :)

du kunne jo evt sotet alle rutene hos det firmaet du brukte? det er vel lov med noe rundt 25% soting foran eller no ? har sett flere som har diskutert det på forumet her og kommet frem til at blant annet volvo v70er kan leveres med soting originalt.. allikevel likte jeg resultatet ditt, ser ikke no forskjell foran\bak :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fangere er det som skal på da? bilde?

Er nok denne fangerne.

Carline.jpg

Regner med det er noen her som synes den er litt ekstrem, men jeg digger den fronten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil, blir nok bra med senking :)

du kunne jo evt sotet alle rutene hos det firmaet du brukte? det er vel lov med noe rundt 25% soting foran eller no ? har sett flere som har diskutert det på forumet her og kommet frem til at blant annet volvo v70er kan leveres med soting originalt.. allikevel likte jeg resultatet ditt, ser ikke no forskjell foran\bak :)

Takk :)

Jeg er ikke sikker på det der med soting, så jeg orker ikke satse på det da heller. Vet det er noen volvo'er som leveres med soting framme orginalt, men det tror jeg neppe dem bryr seg om i en teknisk kontroll. Jeg er veldig fornøyd med slik det er nå, og i tillegg sparte jeg 1200 kr på å gjøre det slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei David!

Grattis med bil og lappen :)

Blitt fin den Golfen din, ikke værst..

Det å trekke den buete og krunglete basskassen din i skai trur jeg blir ganske vanskelig, siden skai er vanskelig å trekke og har en tendens til å bli veldig bølgete.

Ellers, så er det ett toningsfirma i Kiruna, som tar 2000kr for hele bilen ca, og det blir veldig bra. Så å dra til Tintshop å betale masse masse penger er unødvendig.

Den fangeren blir nok litt ekstrem, men det finnes jo en Golf her i byen med mer ekstrem fanger fra før av.. :)

Mitt tips: Skaff deg 9x16 felger med et15 og 215/35/16 og senk masse :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å sote ruter foran B-stolpen, med mindre bilen er levert med det originalt (typegodkjent), og da er det glassoting det er snakk om (selve glasset er farget), ikke film eller spray eller lignende.

Og G3 har ikke blitt levert typegodkjent med dette, så det får du nok problemer med å få lovlig.

Syns fangeren var pen, jeg. :) Skilte seg ut fra alle de andre som ruller på veiene..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å sote ruter foran B-stolpen, med mindre bilen er levert med det originalt (typegodkjent), og da er det glassoting det er snakk om (selve glasset er farget), ikke film eller spray eller lignende.

ot; hehe ja, var det jeg tenkte på. typegodkjent var det det het:)

du kjøper vel fullt stylingkit hvis du først kjøper den frontfangeren der eller?

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider