"URQuattro" Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 På tirsdag var jeg og noen kompiser på en "bilkjerkegård" like over grense på den gamle "smuglerveien" fra Ørje til Sverige. Dette eies av en snodig svenske som helst vil ha eindomen sin ifred, men vi hadde nok flaks ettersom vi ikke ble jaget bort. Der ligger det mellom 500-1500 bilvrak fra 40, 50 og 60-tallet stablet opptill 3 stk i høyden. Dette stedet er nå fredet og satt på diverse lister over verneverdige ting. Jeg tok noen bilder derifra som jeg legger ut her. Disse viser kansje 20% av alle stedene der bilen er lagret/satt bort. Jeg anbefaler på det sterkeste å dra dit å ta en titt. Det er rett og slett ekstremt. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Mange flotte prosjekter der ja. Vi får håpe gutten trenger penger snart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hehe minnte om bilkjerkegården i wrong turn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hmm.. kanskje han har noen deler til gamle simcan min han der Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Tøft ! :D Noen volvoer der da?;) *Kremt* den der minnet me om noe...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hehe. Volvo var nok i stort overtall.(pv) Trur ikke du klarer å få noen brukbare deler derifra, har stått å rusta i 40 år liksom. Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Kan jo hende man er heldig å finner noe med lykter som kanskje er bedre enn dem jeg har på simcan nå :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Kan jo hende man er heldig å finner noe med lykter som kanskje er bedre enn dem jeg har på simcan nå :P Ja, kansje du har flaks. Men stedet og bilene er freda da. (pluss at de har blitt ribba ganske mye fra før freding) Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Deler til Simca'n din kan du få meg av meg. Forutsetter at du kjøper hele kjerra seff. Simca Aronde Montlhery er det vel. Er det Simca Vedette ligger det muligens noe mekaniske deler liggende her, fikk en haug med deler med når fatter'n kjøpte en Ford Comete Monte Carlo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Vedkommende som eier eiendommen heter Ivanson, Drar du dit, kan det lønne seg og ta med en flaske med noe sprit, da blir han som regel grei og ha med og gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 vis du har mulighet,så ta mer bilder Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hvilket merke er den bilen on-top ? Minner litt om boble, men det er det jo ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale/mgb Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hvilket merke er den bilen on-top ? Minner litt om boble, men det er det jo ikke.. det der er en DKW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboJens Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 DKW/Auto Union 1000. DKW slo seg sammen med Audi, Horch og noe annet jeg ikke husker navnet på. (fire merker, fire ringer) Auto Union Satset mest på DKW merket til de ble kjøpt opp av Daimler-Benz. Ser en AU 1000 til på bildene der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Wanderer. Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Audi og google. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg