Lotus Elise Green Racing Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Noen som skal til Lillestrøm i kveld; 4 juli cruising? Og på Hellerudsletta i helga? Finns det noe program for disse arrangementene? Hvis det ligger ute her fra før så ha meg unnskyldt.. jeg har ikke leita rundt her, driver og surrer litt for å bli kjent med systemet. Virker litt uoversiktlig? Men det finns kanskje en innstilling slik at man kan flge med på alle nye innlegg fortløpende? En sak til; er det noen som kan hjelpe meg med å få lagt et bilde under signaturen min, jeg vet hvordan man gjør dette, men får beskjed om at bildene er for store... Siter Vekt betyr alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Jeg har tenkt meg til Hellerudsletta. Skal sitte på med en 200 SX S14 som skal stå utstilt på drive-standen. Håper det blir litt annet en amcar der. Er ikke størst fan av det, men hver sin smak....kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg