EverY1 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Har da begynt på prosjekt 2. Nissan Skyline GT-R V-spec N-1 R33 Har tenkt meg blå bil, lurer litt på hvordan denne ville vært med hvite "Viper-striper". Inni har jeg tenkt litt på rødt og sølv detaljer i seter og dører etc. Samt noe lyst interiør. Er litt detaljer på understell og hjuloppheng. Fint om noen kan komme med tips til det. Seff blir det sølv eksosanlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 bilder da Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Bra topic! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Bra topic! har ihvertfall noe å lage topic om da ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jupp jeg å lurte på hva det der var for noe wip hmm dette må jeg se på tenkte jeg... bare så det er sagt --- den funker Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 En liten stand still, vært forlover i helgen, med de oppgaver som følger med der :) Dessuten har sol og formye varme en uheldig effekt på meg, slår ut i migrene. Først: Bilder kommer, er glad i det selv så da må jeg vel følge opp :D Bilen er akkurat nå bare grunna. second: Glemte å skrive ferdig tittel, prøvde å redigere men den ville ikke vise det nye jeg la inn. Skulle vært: WIP: Nissan Skyline GT-R V-spec N-1 R33 ps wip betyr work in progress om noen lurte da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ai ai Skulle legge et siste lag med lakk på bilen for å bedre få frem fargen, men tror du ikke den j..... boksen begynte å spytte.... Så nå må det tørke og pusses ned igjen... lite kjedelig... Skulle hatt noe man satt på sprayboksen så man kunne regulere litt mer... Noen som har prøvd å bruke sprayboks lakk i airbrush? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Som et resultat av innlegget over har jeg fått i gang airbrushen min og må si at jeg er fornøyd hittil. Har lakkert en understelles del i hel svart med den og det virker som om det funka veldig godt :) Brukte lakk fra en lakk boks med noe tynner i og sprøyta på. Mest som en test, men glad det blei bra :) Så nå er jeg igang igjen. Behøver bare å få igang vifta på lakk boksen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 åssen i svarte klarte du å få ut lakken Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 åssen i svarte klarte du å få ut lakken Hehe den gode gamle måten ;) Spraye masse i en beholder/skål/isboks slik at det blir flytende også blanda jeg ut med tynner. Skal se om jeg får tatt bilde av resultatet imorra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Har gått sakte her siden lakken ble fucka, så jeg måtte strippe. Men nå er den lakka og noe av interiøret. Bilen har endelig fremgang. Skal komme med noe bilder bare jeg får litt mer klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg