Gå til innhold

Wip

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har da begynt på prosjekt 2.

Nissan Skyline GT-R V-spec N-1 R33

Har tenkt meg blå bil, lurer litt på hvordan denne ville vært med hvite "Viper-striper".

Inni har jeg tenkt litt på rødt og sølv detaljer i seter og dører etc. Samt noe lyst interiør.

Er litt detaljer på understell og hjuloppheng. Fint om noen kan komme med tips til det. Seff blir det sølv eksosanlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten stand still, vært forlover i helgen, med de oppgaver som følger med der :) Dessuten har sol og formye varme en uheldig effekt på meg, slår ut i migrene.

Først: Bilder kommer, er glad i det selv så da må jeg vel følge opp :D

Bilen er akkurat nå bare grunna.

second: Glemte å skrive ferdig tittel, prøvde å redigere men den ville ikke vise det nye jeg la inn.

Skulle vært: WIP: Nissan Skyline GT-R V-spec N-1 R33

ps wip betyr work in progress om noen lurte da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai ai

Skulle legge et siste lag med lakk på bilen for å bedre få frem fargen, men tror du ikke den j..... boksen begynte å spytte....

Så nå må det tørke og pusses ned igjen... lite kjedelig...

Skulle hatt noe man satt på sprayboksen så man kunne regulere litt mer...

Noen som har prøvd å bruke sprayboks lakk i airbrush?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som et resultat av innlegget over har jeg fått i gang airbrushen min og må si at jeg er fornøyd hittil.

Har lakkert en understelles del i hel svart med den og det virker som om det funka veldig godt :)

Brukte lakk fra en lakk boks med noe tynner i og sprøyta på. Mest som en test, men glad det blei bra :)

Så nå er jeg igang igjen.

Behøver bare å få igang vifta på lakk boksen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...