Gå til innhold

overnatting ved rudskogen

Ranger emnet

Einar V

Anbefalte innlegg

er det noen steder ved rudskogen det går ann og overnatte? med overkommelige priser! jeg tenkte på under gatebiltreffet den 14-16jul eller hva det var...

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse har også noen Gatebil priser på rommene denne helgen fikk jeg vite når jeg bestilte.. :)

hvor er dette da? :P vi vil være ett sted det går ann å ta seg"en" og hvor det er mye folk og liv =)

01- Mercedes Benz C200 Kompressor

86- Nissan Cherry 1500

[x]91- Mazda 323 GTX

[x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen.

[x]90- Vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det attenårsgrense på campen?

Nei, jeg vet ifjor at noen kompiser av meg som var 16 og 17 overnattet på campen..

å i år skal jeg å noen som er under 18 campe der:P men er det noen som vet om det er 2 camper i år å? eller om det blir 1 stor?

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen steder ved rudskogen det går ann og overnatte? med overkommelige priser! jeg tenkte på under gatebiltreffet den 14-16jul eller hva det var...

Eg har plana om å overnatt på Rudskogen, ska legg å pass på biln. Lura på å laga ein litn Streetcars stand vess vi får me meir folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok som i fjor.. en party camp, og en stoor camp på et jorde som har en halv meter kornstrå som er bare brekt ned, SKIKKELIG skrå bakke, så kan si det var problematisk med combicampen der. og det betalte vi 800 kroner for..... bedre å bo på hotell spør du meg. men det er noe med det livet som var der, var jo trøkk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider