Gå til innhold

På Tide Med Noe Fett I Follo......

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva skal de som har parkometeret der gjøre da hvis det står fult av biler der som det går folkrundt hele tiden? og dessuten tropr jeg ikke de gidder dra ut dit for å kontrollere så seint og itillegg er det helg

De gjør mye rart for å få inn penger, ar sett dem der sent en sommer kveld i fjor.

Må få til noe drifting/burning på topplan og ha "vakter" som ser etter onkel om de stikker innom. :driving

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er betaling i fra 00-24 ;)

Eller så er det bare å kjøre 100 meter lenger bort og det er gratis :)

neida.. jeg sjekka forrige uke.. det var betaling fra 07 til 24 og forbudt å parkere mellom 24 og 07..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør mye rart for å få inn penger, ar sett dem der sent en sommer kveld i fjor.

Må få til noe drifting/burning på topplan og ha "vakter" som ser etter onkel om de stikker innom. :driving

det er jo ikke akkurat dumme svinger rundt i område der heller da som det går an å drifte litt i. særs forbi parkerings plassen.

tar med meg "universalnøkkelen" uannsett jeg, sånn tilfelle den overste plassen er låst med kjetting

-15 Skoda Octavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså om noen skal drifte kan de drifte på øverste parkeringen.. vill ikke ødlegge kvelden med at en kjører utfor eller en front mot front! PLEAS spar meg for det! Om det skal herjes så skal jeg love dere at snuten kommer med ENGANG!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tørre å påstå at vi får være i fred der i ca. to tiendels sekund før hele Ski politikammer er på plass... De er ikke så glad i slike treff i Ski tror jeg :-P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jo men det gikk jo helt greit faktisk i vinter... ble forbausede da dem ikke spærret av :) dem var jo bare der for og vise seg;) og de gutta som kjørte på fly bensin eller hva det var... det var jo de som fikk nabo tunet som ligger på oversiden der å ringe... hehe.... men så er jo ingen dum ide det... bare man tar det litt rolig... (kjører med ordenlig eksos system) kremt kremt..

Men ingierstrand er nok saken for et så stort sommer treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i den. Samme gjelder egentlig for Drøbak City. Hvis vi bare begynner etter stengetid heyyou

..............Og det var iallefall ikke jeg som fåreslo tidspunkt på det treffet.........

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. strand treff er det ok muligheter for i trøgstad da.. har jo sandstangen, plass til 150++biler der og vann på begge sider.. uteservering er det der og, ikke noe park avgift.. http://www.trogstad.kommune.no/fritid/default.asp?page=/Fritid/Aktiviteter%20og%20opplevelser/Badeplasser&id=12438 er ett lite bilde der av området..

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider