Gå til innhold

200SX i Trondheim

Ranger emnet

nollaS

Anbefalte innlegg

Noen har kjøpt seg ny 200SX i Trondheim! jeg så denne rullende bort fra Shell Bilbyen da jeg var på vei mot sluppen. for å være helt ærlig så så det ikke akkurat ut som en GATERIGGA 200SX! den så heller værst ut! noen som vet noe om det?

Rett og slett elendig bilde! men dette var det jeg klarte å ta der i svingene med en treg loff forran meg..

DSC00642.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dratt på henger av en Nissan Patrol? Tror jeg vet hvem det er. Er en kompis av meg her i fra Lofoten. Han skal ned til sommertreffet på Mo, men skulle innom Bjørnstad Bil for benking først. Han har brukt hele vinteren på å skru på den. J-Blood styling, Kouki lykter, coil-overs, nylakkert ++. En av de peneste S13 i Norge som jeg har sett. Regn med å se ham ligge sidelengs på Arctic Circle Raceway denne helga for de som er der. :thumb

Turbo Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en S13. tror ikke den hadde hvite skjermer nei. men jeg så eksosen under, og den var feit. og jeg så heller ingen lyddempere utenom den siste saken. ellers var det en SVÆR IC i fronten, men jeg kommer ikke på om det var fanger på den eller ikke da jeg så den.. tror neppe den var på bremsebenken. kom ut fra Shell Bilbyen der biltransport-bilene stopper å lesser av.. sikkert import-sak eller flytta fra en annen plass i Norge.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du la merke til om siderutene bak og bakvinduet var sotet, det var kouki lykter og en alu-vinge på den så er det nok garantert han jeg snakket om. Mener det står et Nissan skilt på skiltplassen bak også. Og ja, han har fet eksosrør og svær IC. :-)

Edit: Fikk nettopp bekreftet at han hadde vært i det området et par ganger, så det er nok ham ja.

Turbo Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bor her i Lofoten. Driver faktisk det lokale Nissan verkstedet her. :) Var bare innom Trondeim for benking, resultatet ble forøvrig 280hk. Er ikke helt sikker på alt som er gjort med den, men større dyser, turbo, ic, eksos, oljekjøler kit, air-fuel computer. Mulig det var byttet kammer også. Han har vel brukt rundt en 80-100.000kr i deler på den. 1.8 literen holder den, bare ting blir gjort riktig. Største problemet er vel rådebank, men som sagt, gjøres ting riktig så skal det holde. Ligger mye mer informasjon om S13 (og S14) generelt på http://www.200sx-ogn.org. Take a look! :)

Turbo Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider