realace Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Har selv aldri måtte dokumentert 4.hjulskontroll. De jeg kjenner som har fått godkjent bilen i Trondheim med senkesett har fått krav om papirer på dette. Men som sagt, ingen regel uten unntak. Dessuten er ikke 4 hjulskontroll en utgift. Mange biler har justeringsmuligheter så du faktisk kan få redusert slitasje på dekk og hjullager m.m Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eks0s Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 har akkurat fått vite at jeg må fjerne senkingen på min mercedes w124...:/ hjulstillingen gikk skeis. klarer ikke få bakdekk innenfor lovlige verdier. noen forslag? Siter Mercedes w124 250d 89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Vet det finnes kit til BMW for å fjerne noe av camberen bak. Eksenter dings :) husker ikke helt.. Mulig det finnes noe lignende til Merce også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg