Thjoms Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 ikke mange dagene igjen nå:) dere har ikke t-shorter dere selger som minne om treffet da? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Jeg har forhåpentligviss fri på Lørdag, og da tenkte jeg og ta meg en tur med Soareren. Men det er ingen jeg kjenner som har tengt seg ditt heller... Ja ja.. får vel kjøre alene da :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Flere som skal neddover på lørdag fra tr.heim? Tenkte jeg skulle kjøre neddover sånn rundt 7 tiden eller noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4dude Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 mulig jeg kjører fra trondheim rundt 8 tiden.. hvor lang tid bruker man sånn ca. fra klett til surnadal'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 bruker vell rundt 2 timer, når man tar det med ro og kjører pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 MrDanger skrev: bruker vell rundt 2 timer, når man tar det med ro og kjører pent 2 timer? var det ikke bare 12 mil fra Trondheim da? Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4dude Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 hmm.. må vel gå fint og klare det på 1 time og 30 min da vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 1 t 45 min fra byen er vel realistisk.... Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jossi Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hørest ut som det er mange som kommer...:D Får gjøre klart video utstyret og kjøpe inn tape i dag da.. Siter http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvis jeg får økonomien i orden og leid hytte så kjører jeg oppover i morgen. Polerer bilen på fredagskveld så er den klar til jeg og kjetilsv kommer lørdagsmorgen. :thumb hehe Finnes det noen billigere alternativer? Er det å anbefale å ha med telt hvis man vil overnatte billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 stand-jo skrev: Hvis jeg får økonomien i orden og leid hytte så kjører jeg oppover i morgen. Polerer bilen på fredagskveld så er den klar til jeg og kjetilsv kommer lørdagsmorgen. :thumb hehe Finnes det noen billigere alternativer? Er det å anbefale å ha med telt hvis man vil overnatte billig? Ta kontakt med Brekkøya camping (finner nr på Gulesider). den er ca 5 km fra utstillingsområdet, og 200 meter fra stedet det skjer på kvelden. Klett-Surnadal er ca 1t30min kjøring. Moldestuket har bekreftet annkomst. BSG Racing kommer. Vi Skal sette opp ett 12x30 meter Partytelt som skal benyttes lørdagskveld!!! Så det er ingenting å vente med :) VEL MØTT!! Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Blæææææææææ! Rosenborg kamp den dagen jo! Da er jeg iallefall utelukket :(. Må jo se laget knuse Enga vetu ;) Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilsv Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Koster det noe å komme inn i Øl-teltet eller hvordan er det? Siter Mercedes-Benz 190e 2 liter 92mod http://www.ventlitt.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 ikke lenge til nå:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 sitter å venter ja, ikke faen om jeg får sove gitt. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg