Gå til innhold

242R6 innblandet i catfight! -- Bredbandwarning

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Hei,

CATFIGHT!

Wohoo!

VolvooOoo...

Ps. catfight er i slutten, men vennligst bla deg kronologisk nedover, selv om det vil drepe internettlinjen din, samt kreve litt tid og friksjon på musehjulet ditt.

Jeg anbefaler deg å innta ergonomisk sittestilling, før du prøver å fatte innholdet i denne tråden. Husk å sitte rett i ryggen, 90 grader skal du ha på beina og på armen. Du skal hvile armen riktig, ha en .. ja.. jeg gidder ikke mer, du får heller risikere musesyken ved å rulle på det jævla musehjulet ditt.

Ontopic:

Jeg var oppe å hjalp Alexander i dag, med å mekke eksos på skodaen hans..

Eller, jeg stod å glodde på jenter, rullet meg litt på bakken for å tøffe meg, mens han skrudde eksos..

Men, uansett.. Det var jo egentlig ikke det denne tråden handlet om.

Når vi stod der da og jeg hadde parkert så langt som mulig, oppi det lille som er av gress i området, skjedde det..

CATFIGHT!

Anyhow, jeg lar bildene være dagens dagbok.

Jeg er jo en mann av få ord, som dere ser jeg begynner denne tråden med.

En litt rolig begynnelse.

DSC01212.JPG

Andre siden av bilen, ikke noe spesiellt her:

DSC01213.JPG

Bilde av felgene:

DSC01216.JPG

Nå tenker dere sikkert; men faen? Det er jo bare en volvo jo! Hvor er catfight?

Vel.. bla ned

..

.

.

.

.

lengre!

.

.

.

.

Du har vunnet i lotto! wohoo! om du sender denne tråden til 100.000 andre, innen 5 sekunder..

..

eller ikke..

CATFIGHT -- NÅ!

Ja, jeg tuller ikke.

Action!:

DSC01217.JPG

Den brune tar over:

DSC01218.JPG

Jeg ber han vaske ruten min:

DSC01219.JPG

klatre klatre:

DSC01220.JPG

R6'en er snudd, eller, er det kattene som har bevegd seg?

DSC01222.JPG

Så, en nysgjerrig katt:

DSC01224.JPG

"Hva? R6??"

DSC01223.JPG

viser seg å være en mekanikerkatt:

DSC01225.JPG

Ja, litt offtopic hører hjemme, så her er et panoramabilde av dashboard:

DSC01226.JPG

Går ikke på luft og kjærlighet:

DSC01229.JPG

òg som jeg lovet, catfight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! bra dere har det morsomt:D hehe en god latter så seint på natta...:D

hehe.. ja, det tidigste var faktisk etterpå!

da skulle den sorte katten tøffe seg, sant..

så først biter han på antennen min, så etterpå skal han av en eller annen grunn hoppe på panseret, som stod åpent.

Det som skjedde, var jo at han lukket panseret, men landet perfekt oppå panseret.. var rimelig tidig, vi lo en del ja..

så ut som han "surfet" panseret.

han ble jo litt forskrekket, så han gikk seg en runde etterpå.

rimelig fin bilen din igrunnen.. gjor seg veldig når du kvitta deg med breiker'neå fikk på noe orntli jern!

btw, åssen motor er det du har? b19?

Jeg vil fremdeles ikke innrømme at eikerfelger er stygge.. Men de her er mye fetere ja :P

Det står alt om bilen min i prosjekttråden: Volvo 242R6

Mangler bare karrosseri, lakk, seter og småfiks rundtom, så vil den bli "strøken".. (legg merke til hermetegn!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hammer

Så jævlig bra DaButcher! :D

hehe.. jeg hadde tenkt å ha mer sånn

..

..

..

bla mer

..

..

..

tenk på en.

..

.

..

men jeg var redd for det ville bli "for mye" av det gode og sådan føre til sletting av tråden. :P men litt morro håper jeg man får ha, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*åh faen så nå at det er sekser du har! (;))

Jeg har alltid drømt om r6 twinturbo og er ikke så langt unna, men jeg vet ikke om jeg vil ha det jeg alltid drømte om.. Det virket lenge så umulig, men jeg nærmet meg mer og mer. Når jeg står på trappen, lurer jeg på om jeg virkelig vil gå inn. Det er jo fint vær ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi vi kaller bilen hans R6 det, ikke 242. Så vet du det. Syns det er ille jeg at jeg må se B230ft 2017 ganger på dette forumet så langt. :D

Men sant, fra spøk til alvor; den debatten der har vi hatt flere ganger. La oss gruse den! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider