snoemann Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Tok denne lettvindte løsninga siden jeg søkte og ikke fant så mye =) Uansett, jeg skal gjøre som topic sier, lakkere 90 fangerene mine. De jeg har fått tak i har en liten sprekk i seg som jeg tenkte å fikse, forslag til middel? EPoxy? Uansett, etter det skal jeg gå over og pusse dem ned litt.. jeg hadde lyst til å kanskje lakke GTI leppa også, hva bør jeg gjør med den delen forresten? Så grunner og jeg og så lakker jeg, noen lakk, hvor mange? Og så lakker jeg med klarlakk. Noen lag... ?= Problemet : Jeg var nede på VW her i strøket, og hørte hvor mye de skulle ha for noen bokser med min lakk. Vel... 6 bokser, som han tenkte seg gikk med til 2 fangere, kom på 1500 spenn. Da kan jeg vel likesågodt sette dem på lakkeringsverksted?? sprøtt altså Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 alltså..skal du ha den glatt i toppen? isåfall så vask den med tynner e.l., legg på sparkelgrunning for så å vannslipe denne. dette har jeg gjort og det ble glætt! mitt råd: ikke lakk gti leppa. syns denne skal være sort, kommer til å subbe nedi til tid og annen og da blir den ikke pen! ang. lakk: 4bokser (400ml) burde hold masse, kommer kanskje litt ann på hvordan farge du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Er det spraybokser eller sånn annen? Syns det var alvorlig mye, 1500 og 6 bokser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 det hørtes alt for mye ut. men skal du lakke hele fangeren, eller bare delvis? helt sikker på at du har metallic lakk da? ellers er det vel ingen vits med klarlakk. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Klar lakk må jo til uansett.. Det er jo beskyttende lag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jada har metallic, nei jeg tenkte bare å lakke "den lakkerte biten" på en måte. Det øverste tenkte jeg å holde plastikksvart. Hmm var nede og hørte på en lakkeringssjappe idag og, de skulle ha 1500 for jobben. Men hvis 6 bokser er litt mye så er det kanskje ikke så dyrt. Hmm, men må jeg grunne? Eller kan jeg bare matte ned lakken som er der fra før? Det er spraybokser det er snakk om ja Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Er de nye? Da pusser du de gradvis med finere og finere papir, og grunner.. Gamle, så pusser du gammel lakk slett, og "tørr", før du grunner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Om det er en skole i nærheten med lakkeringslinje, så tar de oppdrag.. mye billigere.. betaler stort sett bare for lakken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 du brukar da ikkje 6 lakkboksar på ein fangar, maksimun ei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 kjøp lakken hos feks bil extra, koster vel 170 for boksen eller noe (de har etter fargekode på bilen).. jeg brukte ikke så mye som 4 bokser på mine fangere i alle fall.. muligens 2 husker ikke helt.. lenge sia :) men 1500 for å ha det gjort på lakkerings verksted var jo ikke så dyrt det heller egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 men da bør du vel sende inn hele bilen? så lakken stemmer overens.. lakken har jo falma litt over åra, så hvis du gir de fargekoden og sender fangerne av til et lakkeringsverksted så vil du kanskje få en nyanse-forskjell ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hmm okej. Ja nyanseforskjell kunne jo vært et tema, men tror ikke det blir så synlig i tilfelle. Passat kara : 2 tilsammen?? Det hørtes jo flott ut =) Da gjør jeg nok det. Lakkeringslinje var også et bra tips =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg