Gå til innhold

Lakkere 90 fangere

Ranger emnet

snoemann

Anbefalte innlegg

Tok denne lettvindte løsninga siden jeg søkte og ikke fant så mye =)

Uansett, jeg skal gjøre som topic sier, lakkere 90 fangerene mine.

De jeg har fått tak i har en liten sprekk i seg som jeg tenkte å fikse, forslag til middel? EPoxy?

Uansett, etter det skal jeg gå over og pusse dem ned litt.. jeg hadde lyst til å kanskje lakke GTI leppa også, hva bør jeg gjør med den delen forresten?

Så grunner og jeg og så lakker jeg, noen lakk, hvor mange? Og så lakker jeg med klarlakk. Noen lag... ?=

Problemet : Jeg var nede på VW her i strøket, og hørte hvor mye de skulle ha for noen bokser med min lakk. Vel... 6 bokser, som han tenkte seg gikk med til 2 fangere, kom på 1500 spenn. Da kan jeg vel likesågodt sette dem på lakkeringsverksted?? sprøtt altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltså..skal du ha den glatt i toppen? isåfall så vask den med tynner e.l., legg på sparkelgrunning for så å vannslipe denne. dette har jeg gjort og det ble glætt!

mitt råd: ikke lakk gti leppa. syns denne skal være sort, kommer til å subbe nedi til tid og annen og da blir den ikke pen!

ang. lakk: 4bokser (400ml) burde hold masse, kommer kanskje litt ann på hvordan farge du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada har metallic, nei jeg tenkte bare å lakke "den lakkerte biten" på en måte. Det øverste tenkte jeg å holde plastikksvart.

Hmm var nede og hørte på en lakkeringssjappe idag og, de skulle ha 1500 for jobben.

Men hvis 6 bokser er litt mye så er det kanskje ikke så dyrt.

Hmm, men må jeg grunne? Eller kan jeg bare matte ned lakken som er der fra før?

Det er spraybokser det er snakk om ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...