InFlames Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Hoff jeg er innkalt til HV på Værnes nå jeg. Å denne gangen ser det ut som jeg må fære :rolleyes: Noen som har vært i HV å vet om det er sinnsykt hardt eller om det ikke er noe værre enn vanlig tjeneste. Er jo bare 6mnder da :) Kansje blir det syting å klaging helt til jeg blir sendt hjem :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 mange som skal til hv jo.. to kamerater skal dit de og. er nesten fallskjermjeger jeg da. fjærnoppklaring. må møte i bardu 28 juli. det er faenmeg langt unna. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juli 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by Nox mange som skal til hv jo.. to kamerater skal dit de og. er nesten fallskjermjeger jeg da. fjærnoppklaring. må møte i bardu 28 juli. det er faenmeg langt unna. hoho i bardu er det 25-30 minus grader i januar - mars :D Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juli 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by Walter_Melon Skal også dit... 28. juli 0900 eller no' sånt..... :( Jeg innbiller meg at det ikke er så altfor hardt. Vi skal ikke akkurat bli fallskjermjegere heller da.. ;) skal også inn 28 juli 0900 ..... får håpe det er bra dær værtfall... Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Madla her... KNM Harald Hårfagre/Rekruttskole for sjø og luft. Skal møte Mandag 22 September innen klokken 21.00 :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Originally posted by InFlames Kansje blir det syting å klaging helt til jeg blir sendt hjem :) Pøff, bare vent til du er ferdig, det går noen år, og så er du nødt å slippe det du har i henda for å reise på telttur med Heimevernet en gang i året. Er du frilanser eller selvstendig næringsdrivende tjener du ikke penger de dagene heller. Gøy... not. Og hele tiden kuttes det forsvarsbudsjetter så det er en fryd, men tror du de legger ned Amatørenes Heimevern-, telt- og veteranprimuslag som ikke duger til annet enn å peke ut viktige forsvarsmål ved å ligge i spredt formasjon rundt dem? Hæ? HÆ? Tror ikke det, nei. Spenol (som nettopp har fått beskjed om at konge og fedreland trenger ham noen dager til høsten, ja) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Originally posted by Nox mange som skal til hv jo.. to kamerater skal dit de og. er nesten fallskjermjeger jeg da. fjærnoppklaring. må møte i bardu 28 juli. det er faenmeg langt unna. Jeg skal også til 6. divisjon 28. juli. (Med fly fra Gardermoen) Etterretningsbataljonen. Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 HAHA gutter jeg dimmer om ei uke! Har vært på værnes og det er ikke hardt! det er tross allt hv! Er en del felt da... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Stjørdal er ikke akkurat verdens navle, men det er heldigvis bare 25km inn til Tr.Heim. Hilsen en som var der på rekruttskole jan-mars 88' (ja, jeg vet jeg begynner å dra på årene...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Jeg har førstegangstjeneste i 2005, kanke si jeg gleder meg. Første valget blei visst Transport i sjøforsvaret i bergen. Noen med erfaringer derfra? For jeg en jolle og årer? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by bjirn Madla her... KNM Harald Hårfagre/Rekruttskole for sjø og luft. Skal møte Mandag 22 September innen klokken 21.00 :) Da ses vi :D Skal til Madla i luftforsvaret. Skal møte opp om .. jikes! 2 uker akkurat! (20. juli) Noen som vet om det er noe gøy der? Treningsmuligheter på fritid? Har man fritid? Er maten god? Får vi kjøre bil i leira? :D Er det hardt? Er ikke spessielt gira på førstegangstjenesten, men må man, så må man. (Må jo lære seg å brette klær en gang) :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by YashaR Jeg skal også til 6. divisjon 28. juli. (Med fly fra Gardermoen) Etterretningsbataljonen. Skal vel med fly fra gardermoen jeg også:) Fjernoppklaring du også? Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by Ostby HAHA gutter jeg dimmer om ei uke! Har vært på værnes og det er ikke hardt! det er tross allt hv! Er en del felt da... Fortell litt om plassen da.. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Originally posted by Cozzie Da ses vi :D Skal til Madla i luftforsvaret. Skal møte opp om .. jikes! 2 uker akkurat! (20. juli) Noen som vet om det er noe gøy der? Treningsmuligheter på fritid? Har man fritid? Er maten god? Får vi kjøre bil i leira? :D Er det hardt? Er ikke spessielt gira på førstegangstjenesten, men må man, så må man. (Må jo lære seg å brette klær en gang) :D En kompis av meg hadde bilen der nede... Så går nok fint.. Skal visst være en meget fin plass å være.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Jeg er offiser og jobber i Forsvaret... Til dere som skal inn: Lykke til! Håper Forsvaret klarer å fylle hverdagen deres med noe meningsfyllt! Jeg har tjenestegjort blant annet både på Værnes og Setermoen + Bardufoss tidligere, og der er det både kaldt og mørkt store deler av året. Ikke uvanlig med -20 grader på Værnes heller... MEN jeg synes det var artig fordi det er så spesielt å være så mange gutter (og noen jenter) i en slik sammenheng! Kameratskap er nøkkelen! Igjen, lykke til!! Edit: Beklager på vegne av Forsvaret at vi er så sinnsykt elendig til å sende ut informasjon om tjenesten, stedet osv +++ FØR dere reiser inn. Dette har jeg klaget på siden 1997, men veldig lite har skjedd. Fint hvis noen kan fortelle litt om stedene og tjenesten. Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg