Gå til innhold

4th Of July Cruising i Lillestrøm!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke min rodd. Er en kompis sin. Er en 37 mod Ford. Ble ferdig med den for 3 dager siden så det er fortsatt MYE barne sykdommer som må lukes ut. Har prøvd å få han til å regge seg her inne men har ikke skjedd no ennå.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommy: joda, det er jo TYPISK amerikansk med asanti da.. finnes sikkert mange med samme felgene.. men den er jo tøff da.. du hadde jo tatt den hvis du har fått den? :P

ja, jeg har skjønt det!, men skjønner F#¤% ikke hvorfor :S syns felgene ikke passer i det hele tatt til noen biler.. men kanten bak på asantiene var rå da =)

hadde jo vært fin 2ndre bil da.. :rolleyes:

Bmwccn #7477

Bmw E39 520I(solgt)

Chevrolet G30 Starmaster(solgt)

S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Info ja. Skal mase på han videre jeg å få han til å regge seg. Gidder ikke si så mye om bilen hvis han ikke vil gjøre det selv. Noen nøkel ord er hvertfall 37 Ford. V8 350hk + ca 175 hk NOS. Boksa ramme. Air ride. 2X3" strake rør. Eidelbrok (eller hvordan det skrives) topper og gasser. Resten får han komme med selv hvis han vil.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke min rodd. Er en kompis sin. Er en 37 mod Ford. Ble ferdig med den for 3 dager siden så det er fortsatt MYE barne sykdommer som må lukes ut. Har prøvd å få han til å regge seg her inne men har ikke skjedd no ennå.

Er det den som har stått oppe på frogner?

Be nice. I'm blond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som var der med den jeg har bilde av???

nei, det var tom ruud sin 379 det. også ett veldig godt eksemplar av en peterbilt. vi kjørte en svart 359 med catepillar dekor. sto ikke utstillt, men cruisa litt rundt bare.

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider