2mMy Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 kanskje ikke noe gæernt med bilen egentlig, bare fått på noe annet enn de stygge asanti felgene... :) amerikanerne elska den jo :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hehehe... morro? hvorfor fører du ikke rodden din opp på lista over kjøretøy da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 tommy: joda, det er jo TYPISK amerikansk med asanti da.. finnes sikkert mange med samme felgene.. men den er jo tøff da.. du hadde jo tatt den hvis du har fått den? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Er ikke min rodd. Er en kompis sin. Er en 37 mod Ford. Ble ferdig med den for 3 dager siden så det er fortsatt MYE barne sykdommer som må lukes ut. Har prøvd å få han til å regge seg her inne men har ikke skjedd no ennå. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 tommy: joda, det er jo TYPISK amerikansk med asanti da.. finnes sikkert mange med samme felgene.. men den er jo tøff da.. du hadde jo tatt den hvis du har fått den? :P ja, jeg har skjønt det!, men skjønner F#¤% ikke hvorfor :S syns felgene ikke passer i det hele tatt til noen biler.. men kanten bak på asantiene var rå da =) hadde jo vært fin 2ndre bil da.. :rolleyes: Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Kong Erik: okei, høres kul ut da, hadde vært fint å sett bilder og div av den? og evt info? tommy: hehe... sant så sagt.. er vel "kule" fordi de er så dyre og exklusive vel... hehe, 2dre bil ja.. :P da har jeg ville ha sett din 1ste bil.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hmm. Info ja. Skal mase på han videre jeg å få han til å regge seg. Gidder ikke si så mye om bilen hvis han ikke vil gjøre det selv. Noen nøkel ord er hvertfall 37 Ford. V8 350hk + ca 175 hk NOS. Boksa ramme. Air ride. 2X3" strake rør. Eidelbrok (eller hvordan det skrives) topper og gasser. Resten får han komme med selv hvis han vil. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 edelbrock? Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ja sikkert sånn det skrives. Veit ikke jeg. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tahoe86 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 vi kommer med peterbilten... Dere som var der med den jeg har bilde av??? Siter Knut Større jo bedre.. :-} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Veldig bra cruising igår! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Noen av mine bilder fra kvelden :) Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Er ikke min rodd. Er en kompis sin. Er en 37 mod Ford. Ble ferdig med den for 3 dager siden så det er fortsatt MYE barne sykdommer som må lukes ut. Har prøvd å få han til å regge seg her inne men har ikke skjedd no ennå. Er det den som har stått oppe på frogner? Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Er det noen som har bilde av den gule mustangen med USA-skilter? Tipper det er en av de helt nyeste. Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Dere som var der med den jeg har bilde av??? nei, det var tom ruud sin 379 det. også ett veldig godt eksemplar av en peterbilt. vi kjørte en svart 359 med catepillar dekor. sto ikke utstillt, men cruisa litt rundt bare. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg