Gå til innhold

Første bilen min, Kom med kritikk!

Ranger emnet

Incognito

Anbefalte innlegg

Ble litt hekta for et par uker siden da jeg kikket her.. og måtte prøve selv.

Turte ikke legge ut her da, men tenkte at det skader ikke ;p

Kom med kritikk, hint/hjelp/triks hvis noe er galt o.l

På forhånd takk :)

f%f8r-etter.jpg

Edit: veit fargen på gitteret ikke passer, men fant ikke noe annet :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eyy din første mod :D så greit ut dette, men har noen ting jeg vil pirke på da vett :P

- ingen soter rutene bare på høyresiden av bilen, sørg for å gjøre det på begge sider når du først gjør det

- gitteret i frontfangeren kan du lett på, f.eks med Image>Adjustments>Color Balance , Image>Adjustments>Brightness/Contrast

- jeg ville gått for noen andre felger, dette fins det mange tutorials på hvordan du gjør. veldig enkelt:)

- emblemfri grill er også noe å gå for på en så clean bil som du prøver å lage her

- skal du først cleane dørene for dørhåndtak, ville jeg også tatt vekk det lille blinklyset på sida

- bad look i fronten hadde virkelig gjort seg

selv om det kan virke som mange ting å endre på, er det ikke så ille å få det gjort, bra mod hvis du starta for 14dager sida:) stå på

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i mye av det vw-vegard sa, spess det med rutene. Og når du skal ''kopiere'' fra andre bilder, så finn så stort bilde som mulig. Gjør ikke så mye om bilder blir mindre :D

:thumb

BTW: her er tut sida jeg bruker Digimods Her kan du også finne info om tools, og hva de ''gjør'' :D

X-box LIVE: Illegal Drifter

PlayStation®Network: IllegalDrifter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene!

- Men ang. sotingen på andre siden ser man jo omtrent rett igjennom soting fra innsiden.. men skal se om jeg får fikset på den litt!

Får vel sette meg ned å prøve litt i PS igjen.. Har ikke gjort det mer enn et par kvelder eller :)

-dette er første bilen etter jeg så deres biler her på forumet ;P

hadde ikke drevet på mer i en time eller to da denne ble ferdig.

- Felger: Får se om jeg tørr å prøve meg på det også etterpå.. Noen forslag ?

-Fjernet VW merket, synes det var litt tøft med R32 merket der bare :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider