Gå til innhold

Hva kan jeg få for volvo`n min?

Ranger emnet

Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått tatt noen bilder

1136084-bilde1-dsc00409.jpg

1136084-bilde2-dsc00404.jpg

1136084-bilde3-dsc00420.jpg

1136084-bilde4-dsc00412.jpg

noen som vet en ca pris jeg kan forlange for bilen? mange lar seg skremme av km stand, men hvordan bilen har blitt behandlet vil jeg si er mye viktigere tenker da på den tekniske biten! mange som heller kjøper seg stort bilstereo og sitter der med en bil som er en fare på veien! Så lenge du bytter Oljefilter Olje tennplugger Og eventuele slitedeler så Går bilene Langt og lengere enn langt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hatt bakfanger også når du først har så mye styling fra før av.

Ville også laget til et deksel foran hullet i døren der hvor de originale høytalerene har stått for å få en enda større helhet i bilen.

:)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hatt bakfanger også når du først har så mye styling fra før av.

Ville også laget til et deksel foran hullet i døren der hvor de originale høytalerene har stått for å få en enda større helhet i bilen.

:)

jepp, syns ikke noe om bakfangern, den passer perfekt på Stasjons vogn, men på sedan blir den for voldsom. jepp hadde tenkt og skaffe dekslene til orginal høytalerne og sette for!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

ikek for å være slem altså, men jeg tror du får flere potensielle kjøpere om du fjerner øyelokkene også :S samt skaff deg en list over fangeren billig på huggern.. prut den ned til 50kr elns.

Ta også noen bilder der det ikke ser ut som bilen kjører på veggen :P

Må ikke spille på "ungdomspreg" når du skal selge bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikek for å være slem altså, men jeg tror du får flere potensielle kjøpere om du fjerner øyelokkene også :S samt skaff deg en list over fangeren billig på huggern.. prut den ned til 50kr elns.

Ta også noen bilder der det ikke ser ut som bilen kjører på veggen :P

Må ikke spille på "ungdomspreg" når du skal selge bil..

er ikke slem. konstruktiv kritikk setter jeg pris på! får fjerne de øyelokka og skaffe den lista, men den lista har de ikke på huggern de går med engang det kommer inn en ny 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps. om målet ditt er 12.000, så bør du tenke sånn:

* har du stålfelger du kan hive på bilen?

* hvor mye får du for alufelgene med nye dekk?

* hvor mye får du for stylingen?

* hvor mye får du for rattet, om du skrur på org. ratt?

Jeg ville tro rattet går for over 500kr, felgene får du nok et par lapper for? stylingen vet jeg ikke hva du får for, men si du får inn 4000-4500kr på de delene du kan skru av bilen.

da kan du senke prisen på bilen til 12.000 - 4000kr = 8.000kr

så sier du heller 10.000 for bilen med stålfelger, 13.000 med alt, 12.000 uten styling, men med alu og ratt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...