mrsnikksnakk Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hvor kan jeg få tak i kn filter kitt i norge? ikke bare innsats. har funnet det i tyskland, men null i norge gitt hmmmmm Noen som vet? Det er til en 97 polo 1.6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 du lager et selvcheers så bestemmer du selv hvordan det skal være Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hvis du ikke absolutt MÅ ha KN hadde jeg kjøpt GREEN-Kit på xtremecar. De kitene er med braketter og alt som trengs for å montere. Veldig bra. Jeg satte på det på Polo´n min her om dagen, å det var veldig enkelt å greit! Bra kundebehandling er det på Xtremecar å! :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg