Gå til innhold

Info om rosa 240/242

Ranger emnet

Glenn`

Anbefalte innlegg

Glenn: Regner med du skal å titte på mo treffet nå i helga:) ?? Hadde desverre ikke tid til å kjøre neover med øsa...

hallays =) ja skal til mo å se på litt grom-volvo's! Gleder meg!!!synd du ikke kommer da...skulle gjærne sett bilen din in real life =) men kanskje du tar deg tiden til august-treffet?

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallays =) ja skal til mo å se på litt grom-volvo's! Gleder meg!!!synd du ikke kommer da...skulle gjærne sett bilen din in real life =) men kanskje du tar deg tiden til august-treffet?

Skulle veldig gjerne vert der, men får komme til august om jeg får perm:p

Får bare bruke enda litt cash på bilen imens;)

Lov meg at du sørger for bilder av ALT fra 200-serien som er der:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle veldig gjerne vert der, men får komme til august om jeg får perm:p

Får bare bruke enda litt cash på bilen imens;)

Lov meg at du sørger for bilder av ALT fra 200-serien som er der:D

skal ta med cam så skal nok ordne seg med noe fete bilder =) skal samtidig legge ut bilder av grom volvoene fra fauske =)

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super dupert!:) Om du ser en nyere vinrød 4x4Cosworth sedan, samt en blodsenka opel omega, etc så er det "gjengen min" fra Harstad...

Tror iaf han med den Omegaen skulle kjøre på bane!:)

Gleder meg til bilder og rapport;)

jepp skal se om jeg ikke ser den.mye rått som skal på banen =) skal mulig uttpå en tur jeg også(sitte på en kompis med 740 tic).rapport kommer!!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du gjort av din egen 740 og hvorfor kjører du ikke den på banen??

(Ja jeg veit vi er skammelig off-topic:p)

hehe...skulle gjærne kjørt den på banen,men grunnet student(lite penger!!!!! :( ) og at jeg ble mye plaget med bilen og ting begynte å falle i staver solgte jeg den...måtte grunnet økonomien.ny turbovolvo kommer....

også back 2 topic..ja synes den volvoen så noe rå ut så vil ha noe info om den =)

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på våler å så på bilen. var ganske den den nå. har t red styling rundt hele. ganske pent motor rom med turbo motor. Har noen bilder av den jeg kan legge ut i morra.

volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt

volvo 245 b21et 77 mod.

volvo 240 86 + volvo 245tic 87

245 78/90 me b23ET 60/60

polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider