Gå til innhold

noen som har bilder av bredda 242er??

Ranger emnet

Skrotnisse

Anbefalte innlegg

sitter og tenker litt og søker etter bilder av bredda 242er...men finner ikke annet enn bruningen og oskarsen sin....noen som har bilder av bredda 242er og dele med meg? vil se bilde av all mulig slags bredding...rallybiler, racingbiler, gatebiler osv...

på forhånd takk......

og jeg vet om RP-glasfiber men det han har ser jævlig ut......

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
oki doki.

wide_1074879582orange.jpg

han har dratt skjermen tover har en guide til hvordan man skal gjøre det ett sted.

Jeg så den metoden på TB først.. (lenge siden)..

De kapper i reservehjulsbrønnen, legger nedi en trekloss og en original saksejekk..

Så jekker de ut skjermen og sveiser den sammen igjen.

Det ser forøvrig ganske jalla ut, med mindre du har så store dekk som den orange her.. Skjermen får jo helt annen fasong, enn resten av bilen, men den orange her, har jo så store hjul, at de bryter jo innfallsvinkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den metoden på TB først.. (lenge siden)..

De kapper i reservehjulsbrønnen, legger nedi en trekloss og en original saksejekk..

Så jekker de ut skjermen og sveiser den sammen igjen.

Det ser forøvrig ganske jalla ut, med mindre du har så store dekk som den orange her.. Skjermen får jo helt annen fasong, enn resten av bilen, men den orange her, har jo så store hjul, at de bryter jo innfallsvinkelen.

Han her har jo breddet hele bilen, dørene og.. Ser dritfett ut, tror det er den mest vellykkede breddingen jeg har sett

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider