Gå til innhold

Tips ved kjøp av Tahoe

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har vel egentlig bestemt meg for at det blir 2001-2003 mod nå.

Hørte Jay sa at det var en "nydlig" forsikringssum på slike biler? Er det like gale på Tahoe.Eller er den dodgen bare mye dyrere... Kommer nok til å bruke tipset ditt på forsikringen Jay:)

Er det diffsperre på Tahoe? Av hvilke type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fant tommeliten og jeg ut at vi har C1 på samme kjøreskole og egentlig har møtt hverandre noen ganger før :D

at bilen min koster mye og er så ny hjelper vel heller ikke på summen, heller ikke at den er så mye tyngre, men jeg ville hørt litt summer på hva folk betalte på sine.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel full bonus tenker eg, og da over 24 år.

Fikk et tilbud at de jeg forsikret bilen hos tidligere Var på drøyt 22K ved full kasko og 12k km :O

Bør nok ta en real ringerunde etterhvert. Tror kanskje jeg må gå ned på delkasko så jeg slipper å bli fattig av dette, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare passe på å ikke krasje da, hehe. Neida.

Fikk dette svaret ang delkasko:

"Hei

Har beregnet delkasko og med 30% bonus

og prisen vil da bli kr 7512,-

mvh

Ragnhild F"

Er en vurderingssak det der. Ikke så lett å bestemme seg. Hvis jeg legger vekk 15k i året har jeg jo litt i bakhånd hvis noe skulle skje også. Har ikke helt bestemt meg. Men har allerede gått opp en liten prisklasse med tanke på kjøp av bil... ¤gruble, gruble¤

Har ikke hørt med flere forsikringsselskap enda. Og de svarte meg ikke ang enkeltmannsforetak. De forsikrer kun privat tror eg. Men de var de billigste jeg fant når jeg hadde mondeoen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sant at det kan bli dyrt om man krasjer. Har som sagt ikke ringt rundt enda. Hvis jeg får en pris man kan leve med med full kasko, så slår jeg selvfølgelig til på det. Å komme ned på 10K eller no hadde jo funket det.

Hva må du ut med ved 50% da? Det er vel ikke bonusen du får, men er er så mye billigere å gjøre på den måten ikke sant?

Edit: Skal ringe og høre om kjøreskoledamen har fått oppkjøringstime til meg imorgen, juhuu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelige biler.

vi har en 02mod silverado emd duramax diesel.

chippet denne og fikk 4-500hester og et rått moment.

Bilene går så sjorta flaggrer. Utrolig med tanke på vekten.

Vi har kun hatt 2 feil med vår bil.

Det ene er akslingen fra motor til bakaksling som måtte smøres opp.

Det andre er temperaturmåleren i innerspeilet som måler feil.

Elektriske seter, elektronisk sjalting mellom 2WD, 4WD low, 4WD hi, CC, AC, og altl man kan tenke seg.

Når 4x4 er innkoblet er det full sperre på alle hjulene. er det våt veibane må 4hjulstrekkeren brukes, ellers er det på livet gjennom rundkjøringene :P

På vinterføre er bilene veldig bra, men en stor ulempe er at dem sporer.

Bilen er bredere enn de fleste biler så man får ikke plassert alle hjulene i tidligere spor og må da lage litt sin egen vei i snøen :)

Legger ved et par bilder av vår.

lykek til med salg.

n%e6rlys2.jpg

Chevyen%20002.jpg

Chevyen%20013.jpg

Bilen er forøvrig til salgs etter sommerferien om det skulel være interesse for den

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst mange som er fornøyd med disse dyrene.

Fin silverado. Skulle hatt svarte leksuslykter el no slikt istedet for etter min mening. Men ellers liker jeg det jeg ser....

Oppkjøring på onsdag. Så nå må jeg finne forsikring og lån til resten av pengen som må til...:) >Gleder meg som en unge nå. Skal bli godt med bil igjen. Go`bil, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble overrasket selv over at jeg fikk det på en uke. Hun på trafikkskolen sa at de prøvde å få gjennom de de hadde på gang pga ferie snart.

Er bare å få tatt den teorien det, så får du nok oppkjøring snart du også ;)

Er helt i hundre for tiden med å lete etter bil og lete på forsikring, og hvor jeg skal ta opp lån. Ting skjedde noe raskere enn antatt. Men er jo bare bra det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider