Gå til innhold

støtfanger foran, corsa a

Ranger emnet

wizzy

Anbefalte innlegg

vel, nå har jeg sjekka opelforhandler, autoproduct nord og veng faktisk.... eneste som klarer å skaffe gsi/hel fanger er forhandleren... og det til blodpris.. les 3500... heh. jeg gidder ikke rette steinbrettet etter ei stunting i vinter, samt at jeg innbiller meg at den blir penere med større fanger :P noen av dere som har noen som helst peiling på hvor jeg finner en fanger til en vettug pris,, gjerne brukt... hjeelp..

mvh Erik G

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hadde den oppfatneingen av at dette var et seriøst forum, der utveksling av forslag og ideer var godt motatt... tok tydeligvis vannvitti feil der...

Den gsi fangeren har jeg til overs, men tror ikke jeg gidder å legge ut den til salgs her da...

Skuffende..

Virker som det er en del småunger her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altfor masse småunger her på forumet...

kommentaren min kom etter en lang dag på jobb med masse slit og jeg orka ikke komme med noen lang avhandling.... kunne sikkert latt være å kommentert i det hele tatt. men jeg syntes bare den støtfangeren var så grufull.... det står jo ganske klart at det er "originaltype" jeg var på utkikk etter og ikke noen wingswest plastic fantasticgreie.... det klarer jeg fint å lage selv...

beklager så meget for mine tåpelige kommentarer, det skal ikke gjenta seg...

Erik G

Billakkerer og oppretter.

For mange doninger til å ramse de opp her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider