Gå til innhold

Senkesett, A4

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Er veldig på jakt etter senkesett til audien. Det skal være 60\40mm. Vil ikke ha 50\30 eller 40\30 osv. Noen som kunne funnet dette på norske webshops? Har funnet veldig lite, derfor og at jeg ikke vet om mer enn 4-5 websider hvor de selger styling og div.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.modifisert.net :D

vil anbefale 40/40 senking eller 50/40. Har 40/40 på min, men synes den er bittelitt høy foran. Den er jo ikke høy, men står ikke helt i stil i forhold til bak.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Mulig jeg skal bytte på min etterhvert nå, kan få kjøpe FK Silverline settet mitt :)

Fortell litt mer om det? Justerbart eller coilover sett? Mye senker det? Er veldig interessert, hvis ikke må jeg bestille 50\30mm fra Bavaria, siden jeg får billig mekanikerpris der..

EDIT: Så det var justerbart.. (Senker det 35-65 mm?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell litt mer om det? Justerbart eller coilover sett? Mye senker det? Er veldig interessert, hvis ikke må jeg bestille 50\30mm fra Bavaria, siden jeg får billig mekanikerpris der..

EDIT: Så det var justerbart.. (Senker det 35-65 mm?)

Er FK Silverline coilovers. Ikke justerbar hardhet, men justerbar høyde. Er usikker på hvor lavt den går, men er vel senka ca 70m som den står nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Er FK Silverline coilovers. Ikke justerbar hardhet, men justerbar høyde. Er usikker på hvor lavt den går, men er vel senka ca 70m som den står nå..

Da må du skaffe deg nytt asap, skal ha meg nytt innen 2-3 uker, hvis ikke kjøper jeg meg felger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

fått noen 19" på hånd nå uansett, så får ta det med tiden, bare gi meg et vink når du har kjøpt nytt:)

EDIT: Har du Rial Le Mans 19" ? Det jeg og får meg.. 235/35/19 du har? Bredde på felgene? 8,5 eller 9?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hvordan er det å bytte fjører selv på en stv? er det grei jobb eller er det noe drit :)

Det sies å være en drittjobb. Dempertårnene forran er det noe kluss med en mutter som må sages av osv. Snakket med en mekaniker om det, og han anbefalte ikke å gjøre det om du ikke har gjort det før. Men rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider