rullest0l Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg selger nå min bil grunnet militæret. Den er i god stand, bortsett fra frontfanger, som heller er litt kræsjet. hehe! Men jeg har nettop skiftet bremsevæskeholdere bak og nye bremseklosser foran. Jeg har satt i cromma luftfilter, og venter på et effektanlegg som kommer om noen strakser. Jeg har også kjøpt nytt stereo som består av 2 nye høytallere foran, basskasse og forsterker. Om noen er interesserte er det bare å si ifra! Ta også kontakt for bilder osv! Den har gått ca 99.000km. Har heller ingen heftelser. Er av fargen blå. Kun originale sommer og vinter felger. Greie dekk, sommer er som nye. Det er også ac, setevarmere og auto-vinduer. (altså de tas opp og ned elektrisk, 0 sveiving, var litt vanskelig å formulere). Håper noen er interesserte. Er helller INGEN rust på den. En til liten hake er at jeg hadde innbrudd i den for noen mnd tilbake, og da skar de istykker det "pleddet" som ligger under skinn "pleddet" i bagasjerommet. Ellers er bilen plettfri! Ønsker bud! Send gjerne pm! Mvh Tobias! Siter VW Golf 2006, 1.6l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg