Figgi Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 er det seriøs lyd i syklene? får man lyst til å spille det mer etter å ha prøvd det en gang? jeg har selv Riding Spirits 2 og det er litt bra, men er nesten samme kjedelige lyd i alle syklene. død og kjedelig lyd. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krsve88 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Det som er no dritt er at man kun kan kjøre racing sykler på 2 player... Mulig jeg har gått glipp av noe , men genialt spill uansett! Polyphony folka er de som kan lage simulatorer uansett! Siter Volvo 242 2,8 Rallycross Volvo 940 veibil X- Peugeot 206 XS rallybil X- Seat Ibiza Rally Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 ALT kan kjøres, men du kan bare kjøre racing sykkler i racing løp, lyden på sykklene er også MEGET bra... Lyst på chip i ps2?? send meg en PM ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 no dritt at detta ikke har kommet til PC (og ikke kommer)! ser utifra videoene ut som et rått spill.. hva tenker folka med? PC gir deg jo mye bedre grafikk enn PS2, så hvorfor ikke slenge det inn der og? redde for piratkopiering eller no ? det skjer jo uansett.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 no dritt at detta ikke har kommet til PC (og ikke kommer)! ser utifra videoene ut som et rått spill.. hva tenker folka med? PC gir deg jo mye bedre grafikk enn PS2, så hvorfor ikke slenge det inn der og? redde for piratkopiering eller no ? det skjer jo uansett.. Siden Sony selv distribuerer spillet slipper de det kun til sin egen plattform (ps2) i håp om at det skal hjelpe til med å holde salget av konsollen oppe. Jeg tror aldri det har hendt at et Sony-spill har kommet på andre plattformer enn Playstation. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 håper man kan falle av.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Det kan man. :) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 detter er det RÅESTE motorsykkelspillet jeg noen gang har spillt. jeg sier bare en ting: prøv Honda CBR1000RR Rm på Nürburgring. still opp hk og still ned vekt:D hadde 385km/t på langstrekka. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Da klarte jeg 7:28:940 på ringen med en eller annen Trick Star sykkel. faen...jeg finner ikke den sykkelen:( hva er hovedmerke på den? er det trick star? finner den ikke ihvertfall:( Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Nå har jeg også skaffa meg det spillet her, og det er fabelaktig bra! Farlig moro å kjøre på bakhjule frem og tilbake på strekkene. Men en ting som irriterer meg grenseløst er denne penaltyordningen. kjører man "av banen" får man 10 sec straffe. har hendt at jeg har kjørt på curbsen og fått straff, har også klart å få det selv om begge hjula har vært godt planta på asfalten. Og når cpu'n kjører inn i meg enten bakfra eller fra siden, så er det selvsagt jeg som får straffen. cpu'n bare cruiser videre :-/ Men alt i alt, kult spill. Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 faen...jeg finner ikke den sykkelen:( hva er hovedmerke på den? er det trick star? finner den ikke ihvertfall:( Man får ikke sett spec's på den. Mener den bare het Trick Star. Jeg vant den ved å vinne et eller annet løp lol. :thumb Husker ikke hvilket :P Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 genialt spill! jo mer man spiller jo mer har man lyst til å spille og =) de råeste r-syklene er en kunst å kjøre! Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Finner man dette i butikkene rundt om i norgE? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Kjøpte det på EB Games selv, veit at man får det på Spaceworld også... Er et bra spill, men forbered deg på å herpe noen håndkontroller :rolleyes: Veit jeg er på kanten til å pælme noe inn i veggen hvert fall ^^ Pokkers penalty Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Da klarte jeg 7:28:940 på ringen med en eller annen Trick Star sykkel. Fyfaen for en vill sykkel. Bare synd jeg ikke klarer å temme den. doh Den er god for ihvertfall 7 blank! Med Trick Star sykkelen kan man lett dra på bakhjulet i 250km/t ihvertfall. Har du tatt alle licensen...jo flere licenser man tar, jo bedre bli sjåføren til og kontrollere sykelen. Uten licenser sliter han jo nesten med og holde en 400ccm sykel på veien. Han får jo også mer kontroll på gresset/grus når alle fire licensene er tatt. Noen som hat record i og dra på bakhjulet....klarte 308km/t med ninja`n på high speed ring.... Men hvordan får man svidd gummi på spillet....Ingen av syklene klare og dra hjulet rundt. Noe som har fått det til?? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg