vw-vegard Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Ja dette er da bilen jeg har drivi med ikveld\natt. Det var en gang en grå corrado med noen støgge aftermarket felger, og jaggu hadde den tak også. ting som er gjort: - nye felger - kameleon lakk - byttet bakgrunn til en som tok seg bedre ut - laget cab av bilen Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 kjempe fin modd.... ''kamelon lakken'' skulle syntes litt mer kanskje bra valg av bakgrunn ! en veldig fin mod! cheers Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Vel, sykt dårlig klipping i frontruta, speilet er ALT for skinnende i forhold til bilen, dårlig klipping der og. Ellers bra conversion!:) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 hehe, takker :) jeg vet devilstower, det ble lusent i frontruta :P anyway's , kan gi folk et bra inntrykk av hvordan en corrado cab kan se ut :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low-rider Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 goodshit modd! :) btw... pm er sendt tilbake til deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Dritbra, brukte du lang tid på dette da? :) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 brukte litt tid fordi jeg lærte meg å lage cab versjoner av biler i løpet av tiden :P tipper 2 timer.. prøvde også å få a-stolpen på førersida mer realistisk, men var veeeldig vanskelig når jeg hadde byttet bakgrunn :( Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg