Ayapuri Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Var på vei hjem fra jobb rundt 22:15 tiden Fredag og spottet en hel haug med masse fete biler. Disse kjørte i en kolonne på rundt 20-30 biler. Dette var på østsiden (RV111 i retning Sarpsborg). Hva var dette forno? Skulle tatt bilder men var mer opptatt og forbannet over at Mazdaen gikk på 3 sylindre. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 er opel treff på rudskogen denne hælja. så i forkant til dette hadde de arrangert crusingtur i særp - fredrikstad. sikkert dem du så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Bare vet at det var en masse BMW'er der også. La merke til disse angeleyes'a dems. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 masse opel'er med angeleyes om dagen også ;) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Kunne ikke vært Opler, han sa han hadde sett fete biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 masse opel'er med angeleyes om dagen også ;) Tror ikke jeg er blind. Biler har jeg hatt noe for siden jeg gikk i bleier ;) TROR jeg ser forskjell på en BMW og en Opel. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Spotta en haug av Cossworther og...på Borg stor senter. Kjørte også etter og fra de opelene..Siden ett par av de var litt tøffe i tryne og trodde jeg kjørte en bil med liten motor..(Bmw E39 530i) Men det straffer seg når folk skal være tøffe i tryne og skal tøffe seg for de andre, når de har en liten motor sjøl.. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Ja, var det ikke Ford treff også? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Fordtreff på Borgstorsenter ja... Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Faen til mange cossworther det var der på borg storsenter! Så ut som det var mye gromt der ihvertfall! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 mange var det ikke for det var bare 2 cosworther altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg