vw-vegard Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Heisann folkens! Jeg satt meg ned meg et originalbilde av en grå corrado igår\inatt og fant ut at jeg sku gjøre litt ut av denna. Tenkte kanskje det ville falle i smak hos noen at jeg lagde cab av corradoen, noe jeg ikke har sett før iallefall :) Denne ligger ute på photoshop-forumet også, men tenkte jeg sku kopiere det over hit siden det er her byggerne holder til :) hva sier dere? noe dere kunne tenke dere å bygge? ;) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Det er nok noen som har gjort mer enn bare photoshop-modifisering. Har i hvertfall sett bilde at to eksemplar. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Har tenkt på det maaaange ganger, hadde blant annet et vrak vi kunne prøvd på, men har litt for mange prosjekter om dagen, og litt for lite plass, så da får man vente... Det der var forresten en veldig bra jobb, akkurat slik jeg kunne tenkt meg en i tilfelle! :thumbs Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108859 Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Lekker Corrado gitt aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 hehe, takk og takk:D mens jeg leta etter et originalbilde å modde på google igår fant jeg faktisk et knøttlite bilde (300x200 eller no) av en cab corrado. så ikke heeelt bra ut, men denne syns jeg faktisk så ut som noe jeg kunne hatt ass :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Heisann folkens! Jeg satt meg ned meg et originalbilde av en grå corrado igår\inatt og fant ut at jeg sku gjøre litt ut av denna. Tenkte kanskje det ville falle i smak hos noen at jeg lagde cab av corradoen, noe jeg ikke har sett før iallefall :) Denne ligger ute på photoshop-forumet også, men tenkte jeg sku kopiere det over hit siden det er her byggerne holder til :) hva sier dere? noe dere kunne tenke dere å bygge? ;) Hvem er du? ser du bor i fetsund så burde vite hvem du er siden også bor der... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 hehe, ringstad? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Corrado passer uforskammet bra som cab egentlig! :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 hehe, ringstad? Stemmer, og du??? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Det er Vegard Sæter. Like gammel som meg. Men siden du "bor i Lillestrøm", så vet du ikke hvem det er :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 *host* Seter Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 faen syns den kunne vært over FET i cab!! da tenker jeg på den PS modden der ;) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 så var det det da :P vil noen spandere kameleon lakk til xxxx kr literen på en corrado , pluss lage cab av den? hmmm:) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hehe, skulle mer enn gjerne gjort det... Hadde vært helt rått... Er vel ikke kameleonlakk, men heller sterk perlemor:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg