Gå til innhold

feil lysbruk = 1000,- i bot.

Ranger emnet

Håkon A

Anbefalte innlegg

jess da! fantome på sykkel ville ha en bit av meg i kveld.

råna igjennom lillestrøm sentrum..i kø...

mye biler der pga 4 juli feiring...mye amcars :) brom brom.

sykkelen kom i motgående....kjørte vel i 20 km/t

ser han snur rett bak meg....kommer opp på siden..ikke noe blålys...kjører å vinker om at jeg skal kjøre inn ''der borte''

ropero g bærer seg. virka skikkelig uproff i yrket sitt.

fikk 1000,- i bot fordi jeg bare kjørte med park.

er dette litt drøyt? jeg har hørt 750,-

er det trynefaktor?

synes du synd på meg kan du støtte meg på

konto-nr: 7089 14 27482

tusen takk

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beklager Håkon, men bilen din er nok litt for fin. Du er et passende offer for en middels misslykket politikonstabel. Å få rakket litt ned på deg, tilfredstiller nok stakkaren på en eller annen syk måte, så du reddet nok dagen hans. Regner med løkka hans henger klar på badet hjemme på hybelen.

Ingen med en mm vett i knollen kan komme å si at ei slik bot er nødvendig. Faktisk i sentrum, i kø, vil jeg si det er tryggere å kjøre med parklys. Du unngår da og blende andre trafikanter, og i gangfart er det jo ganske lett og holde oversikten selv om du ikke lyser opp hele byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beløpet stemmer nok.

Onkel var litt vel hete igår ja!

Vi sto tre stykker, godt voksne edrue mennesker, og prata ved en bil på en av parkeringsplassene på Lillestrøm. Så kom en snut og sa att vi fikk enten rusle dit vi skulle eller sette oss i bilen og kjøre avgårde. Han ville ikke ha ansamling av folk på parkeringsplassen...

Makan!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Beløpet stemmer nok.

Onkel var litt vel hete igår ja!

Vi sto tre stykker, godt voksne edrue mennesker, og prata ved en bil på en av parkeringsplassene på Lillestrøm. Så kom en snut og sa att vi fikk enten rusle dit vi skulle eller sette oss i bilen og kjøre avgårde. Han ville ikke ha ansamling av folk på parkeringsplassen...

Makan!

:eek: hva i svartef*** er det ikke lov å stå å snakke sammen fler enn 3 her i landet nå eller ?

vet værtfall hva jeg hadde svart:

bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det var en del uerfarne politibetjenter på veien i Lillestrøm i går.. Jeg passerte i allefall en del av de med kun park, de gjorde ikke noe... så har jeg kanskje litt mer anonym bil :)

(Den corvetten foran meg hadde omtrent speil i ræva, så jeg fikk lyset i trynet)

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er neppe den første som har fått forelegg for feil lysbruk,og neppe den siste heller... HELDIGVIS!

*liker ikke biler som kjører med kun parklys*

de er jo umulige å se (ihvertfall mye verre enn hvis de hadde brukt kjørelys/nærlys)... og dermed trafikkfarlig!

så,synes ikke synd på deg fordi om du fikk en lusen 1000lapp i bot nei...du kan til det selv... :rolleyes: :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

du er neppe den første som har fått forelegg for feil lysbruk,og neppe den siste heller... HELDIGVIS!

*liker ikke biler som kjører med kun parklys*

de er jo umulige å se (ihvertfall mye verre enn hvis de hadde brukt kjørelys/nærlys)... og dermed trafikkfarlig!

så,synes ikke synd på deg fordi om du fikk en lusen 1000lapp i bot nei...du kan til det selv... :rolleyes: :)

Haha, du er morsom du.. presterer å kalle det farlig å kjøre med kun parklys midt i Lillestrøm sentrum? Det er OPPLYSTE veier overalt der, og parklysene til Håkon synes jo greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Haha, du er morsom du..

takk

står fremdeles for det jeg skrev,og Håkon visste nok like godt som alle oss andre at kun parklys = forelegg...så,å kjøre med kun parklys med en sånn bil når det kryr av purk er jo å be om å få bot...

men,"opplyste veier"? det er fremdeles vanskeligere å oppdage en bil uten lys.

5 watt er ikke all verden med lysstyrke,liksom.

MEN,for all del,jeg er jo "enig" i at purken godt kunne brukt ressurser på noe annet enn forfølge "oss" bilentusiaster...

så,misforstå meg rett ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi fikk høre det vi og. Ved concordia bygget sperra de av den ene utkjøringa. Siden vi var på alarmutrykkning (ene kameraten min jobber i hafslund) så vi spurte pent om vi kunne passere. Haha, da fikk vi høre det: 'Ser dere ikke at vi ikke vil at noen skal kjøre ut her - er det så vanskelig å forstå'. Jeg kunne tydelig se at han bar stort nag til vektere og var tydelig lei av drittjobben sin. Jeg bare trakk på smilebåndet og vi kjørte ut på mottsatt side... Han var en sint mann. Hadde lyst til å si til en 'sjekk antrekk' fordi alle knappene i skjortelommene hans var åpne (han så slaskete ut), men da tror jeg han hadde bare slengt meg ut av bilen og begynt å sparke og slå meg helt vilkårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi folk er stort sett bare folk som fikk forlite oppmerksomhet i barndomen. Ble banka på skolen og ble altid valgt sist til å spille fotball. (hater fotball!!!kebabåndes )

Derfor ble de politi for å kunne ``ta igjen `` på alle som plaget dem når de var yngre!! Når jeg ser politiet, tenker jeg på at disse stakkarene hadde en dårlig oppvekst og bør behandles fint... Selv om de ser som dårlige securitas kopier, og bilene deres ser ut som et reklameskilt for sirkus-arnardo med alle fargenen og refleksene...

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider