Tellex Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Hei Honda folk! Er det noen som har erfaring med bruk av Vti controller?Har hørt at det er en duppeditt som gjør at du kan justere innslaget på VTECH`n, stemmer dette? Forøvrig er bilen min til salgs....94 mod Honda Civic Vti...Meget bra stand! Selges til fordel for ny Honda :wave Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 VTi er en bilmodell, men vtec-kontrollere er det flere av, for eksempel : http://www.robearracing.com/pd_buddy_club_vcon.cfm http://www.apexi-usa.com/product_electronics_detail.asp?id=201&pageNum=1 Sistnevnte har jeg montert i min, men å endre innslagspunktet for vtec er neppe noe særlig hensiktsmessig med mindre du har gjort noen modifikasjoner som tilsier at du trenger å flytte det. Det er jo satt et innslagspunkt med en grunn :) Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Stort sett VTECH controller jeg mente ja..Skal selge Vti`n jeg har nå og kjøpe en nyere...Da blir det nok en del mods..Har ikke gjort så mye med den jeg har nå..Takk..:wave Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 bare til info, så er det lurt å stave det "vtec" :) Skal du gjøre mods, er det _egentlig_ ikke nok med bare en vtec-kontroller, du bør _minimum_ ha en Apexi VAFC, som man kan gjøre en del mer justeringer med. Det er dog andre (og dyrere løsninger) som gir deg enda mer mulighet for finjustering :) Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Vi får se hva det blir til...hadde uansett ikke tenkt bare å stte i vtec kontroller seff...har veldig lyst på turbo.Syns ikke det er så værst priser på bolt on kitene til f.eks HKS...Så me fær sjau.. Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg