Gå til innhold

honda accord med unødvendig stor spoiler i lofoten

Ranger emnet

dynaBel

Anbefalte innlegg

spotta en honda accord med 1993 kaross i borge på tur til leknes med stor spoiler like høy som taket det var ikke en alu spoiler men lakkert glassfiber. bilen hadde ikke bodykit, så veldig rart ut noen som vet noe om denne? hvem som eier den?

EDIT: har ikke bilde, men skal se om jeg får tatt et om jeg ser den på leknes. om jeg har camet med da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten nettopp en Bentley Continental GT Coupe her i Leknes. Høyre ratt og greier, utenlandske skilter så sikkert en engelskmann. Fet bil! Er vel over 500hk i disse?

tøft det er garrantert en engelskmann, de kjører slike doninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spotta en honda accord med 1993 kaross i borge på tur til leknes med stor spoiler like høy som taket det var ikke en alu spoiler men lakkert glassfiber. bilen hadde ikke bodykit, så veldig rart ut noen som vet noe om denne? hvem som eier den?

EDIT: har ikke bilde, men skal se om jeg får tatt et om jeg ser den på leknes. om jeg har camet med da

Om den er svart å har utenlanske skilter er det en kar som heter Mikko fra Finland som eier den.. Han skal bo i svolvær i 4 mnd ca for å jobbe som kokk:)

ps: Har spurt han hva slags motor som står i, men han vil ikke åpne panseret (sier det er en turbo..?):P

Heeej :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men type-r eksisterte vel ikke når denne mod kom ut

okey.. men hvor gammel modell tenkte du på da? fant et annet bilde (google er min venn:)) , men aner ikke om dette kom standard på noen accorder..

1669A_Honda_Accord_2_Dr.jpg

edit; så nå at du mente 93mod, aner ikke om dette er det men.. er vel neppe type-r engang?

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider