KennethB Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 hmm. du mener vi har samme bakfanger? se en gang til da sopp^^ ikke ej so har hatt på stylinga.:) alt skal av igjen:) alt henger nesten løst.. så vet ikke helt hva han tenkte på når han satt d på:S Nå skrev j opprinnelig da... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 har du kræsjet den? ser at skjermen står ut ved kanalen, samt panseret er jo skjevt... ellers: få på nye typen 740 baklys med hvit blink, turbogrill og litt småfiks, som bla.a. list rundt rute, etc. så blir den grom som tusen. (etter du har fjernet styling) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69boble Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 grom bil Siter Volvo 244 84 B21 Vw Boble 69 1915cc (200hk prosjekt) Vw Boble 71 1300cc Opel omega 2.4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ka du har gjort med gammle 740'n din da Tony? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ka du har gjort med gammle 740'n din da Tony? svarte dej på side 2:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 grom bil takker:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 har du kræsjet den?ser at skjermen står ut ved kanalen, samt panseret er jo skjevt... ellers: få på nye typen 740 baklys med hvit blink, turbogrill og litt småfiks, som bla.a. list rundt rute, etc. så blir den grom som tusen. (etter du har fjernet styling) nei, han er bare nub han som har hatt på stylingen. ja den blir vell kjempe grom visst ej tek vekk stylinga^^ Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 svarte dej på side 2:) Åja. heh.e Hakke fått me mæ d æ.:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 byttet den i den ej he no ååja:) Morro:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kan dessverre ikke dy meg.... Joda... "å style en Volvo er som å sminke en gris" osv... Men for i svarte H"#¤%"¤#&% da? Det må da gå an å få kjøre med f.eks. et t-rød stylingsett uten at alle selvutnevnte volvo-originalpolitibetjenter skal slenge med leppa vel? Greit nok at jeg f.eks. ikke er spes. glad i 240 med styling, men ser jeg en noenlunde gjennomført en ber jeg jo ikke vedkommende ta den AV? En 240 (spes 242) er jo nydelig når den bare er aldeles clean med senk og store felger, men en 740 kun med senking? Usj... Det har jeg aldri likt noe godt selv egentlig, add-on leppene fremme må til før det ser bra ut etter min mening - egentlig hele add-on settet... Men det er vel kanskje ikke styling det Butch? ;D Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kan dessverre ikke dy meg.... Joda... "å style en Volvo er som å sminke en gris" osv... Men for i svarte H"#¤%"¤#&% da? Det må da gå an å få kjøre med f.eks. et t-rød stylingsett uten at alle selvutnevnte volvo-originalpolitibetjenter skal slenge med leppa vel? Greit nok at jeg f.eks. ikke er spes. glad i 240 med styling, men ser jeg en noenlunde gjennomført en ber jeg jo ikke vedkommende ta den AV? En 240 (spes 242) er jo nydelig når den bare er aldeles clean med senk og store felger, men en 740 kun med senking? Usj... Det har jeg aldri likt noe godt selv egentlig, add-on leppene fremme må til før det ser bra ut etter min mening - egentlig hele add-on settet... Men det er vel kanskje ikke styling det Butch? ;D Takker;) mn driter jo i hva en som har 240 sier da;) er jo bare å se på den han har:=) han ville kansje at ej sku ta den av da, so han fikk putte den på hans:) så den så litt bedre ut:boxers Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikmo Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Takker;)mn driter jo i hva en som har 240 sier da;) er jo bare å se på den han har:=) han ville kansje at ej sku ta den av da, so han fikk putte den på hans:) så den så litt bedre ut:boxers fin bil ;) gammle bror min sin det der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg