Adzam Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Vil disse http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/pdf_hv200.pdf passe uten kasse i hattehyllen? De leverest som par. Tenkte dette på dette som en løsning for å spare bagesjeplass og den økonomiske situasjonen tillater meg ikke å kjøpe Earthquake SWS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Dæven døtte, den Hertz bassen var billig, 1390,- pr.par? Helt sikkert ikke et dumt valg det da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adzam Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Tror det skal være riktig pris, bør jeg montere en slik XTC kopp e.l. på for å forhindre dårlig akustikk via bagasjerom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Tror det skal være riktig pris, bør jeg montere en slik XTC kopp e.l. på for å forhindre dårlig akustikk via bagasjerom? Det finnes ikke XTC hjelmer i 8", men en eller annen form for kasse er nok å anbefale det. Glenn eller Lars Ove kan sikkert si litt mer om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg