Gå til innhold

"mini turbo" fungerer det???

Ranger emnet

al3k$

Anbefalte innlegg

Det er visst en apekatt elektrisk turbo versjon 2.0 ute på markedet nå, er en fyr på et engelsk forum som har kjøpt seg en slik en KUN for å kjøre den på dyno før og etter.

skal se om jeg får linket dynomålinga når han er ferdig.

og ps. nei, hverken han eller jeg tror det funker, det var mer for å få noe data på de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har reknet litt på den elektriske turboen.

Min motor C20NE har org 115 hk. Skal den få 15 hk meir må den ha 15/115 =0,13 = 13% meir luft. Atmosfæretrykk er 1 bar. Altså må eg ha eit overtrykk på 0,13 bar for å få 15 gamp. ekstra.

p(trykk)=F(kraft)/A(areal)

F(kraft)=W(arbeid)/s(strekning)

W(arbeid)=P(effekt)*t(tid)

V(volum)=A(areal)*s(strekning)

Setter vi dette sammen får vi at

p(trykk)=P*t/V

Effekten på el.turboen var 12 W. Vi sett tida til 60 sekund. Motoren min er på 2 liter = 0,002 m^3 Den er firetakt, altså er det kun havparten av sylinderene som sug per omdreining. Altså sug den 0,001 m^3 per omdreining. Men! Den klarer ikkje å suge til seg heile denne luftmengden når den snurrer mellom 1000 og 6000 omdreininger. Altså til kjappere motoren roterer, jo mindre luft klarer den å suge per omdreining.

Men vi kan tenke oss at den rekk å suge til seg 50 % av lufta på 5000 omdr.

Dette gir eit volum på eit minutt lik 0,001 m^3*5000omdr/min*1min*50% = 2,5m^3

Viss antydningane stemmer blir trykket av el.turboen på den omdreininga der eg har 115 hk:

p = 12*60/2,5 = 288 Pa = 0,000288 MPa = 0,000288 N/cm^2 = 0,0000288 kg/cm = 0,0000288 bar.

Langt fra 0,13 bar. Så med mindre mine antydninger av kor mykje luft ein motor benytter seg av eller at ej he rekna feil, er denne el.turboen litt utrulig om den fungerer.

Vil gjerne vete de dersom den fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider