Michael Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Forbanna helvetes pakk som ikke kan holde fingrene for seg selv!! Får jeg tak i vedkommende er faen steike helvete løs! De har knust bakruta for å se om det var noen 6x9" i hattehylla, også har de prøvd seg på felgene, men de har jeg tighta så jævlig godt fast at dem fikk de ikke opp. Har full-kasko på bilen, og må betale 2000,- i egenandel. Jeg ville IKKE bruke 3 timer på å plukke glass-skår og rengjøre bil for pulverisert bakrute i finværet. Fytti helvete faen!! Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Er bare finne ut hvem dem er og ¤&&¤%#¤"% dem! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 De har knust bakruta for å se om det var noen 6x9" i hattehylla, også har de prøvd seg på felgene, men de har jeg tighta så jævlig godt fast at dem fikk de ikke opp. Om du skulle finne vedkommende, gi ham også en leksjon i hvordan et vindu fungerer.. Man trenger faktisk ikke å knuse det for å se hva som ligger under.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Ikke bra ass..Skjedde akkurat samme med meg på søndag som var. Knuste ruta bak og tok med seg cdspillern min. er 99.9% sikker på at det er noen pakkiser. Hadde jeg kommet ut å sett det så hadde jeg fått en kamerat til å holde så hadde jeg funnet fram balltre'et jeg har i bagasjen. Skal love deg at de måtte ha krabba hjem. Føler med deg...... Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Om du skulle finne vedkommende, gi ham også en leksjon i hvordan et vindu fungerer..Man trenger faktisk ikke å knuse det for å se hva som ligger under.. :) Ja, det er faen med helt utrolig. Skulle ønske det var en proff tyv som hadde vært på tur, for han hadde iallefall hatt med seg lommelykt.. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Var innbrudd i Audien til faren min i dag og! Var på Liseberg isted, og når vi skulle dra derfra for ca. 50min siden, skulle jeg kjøre, da far hadde tatt seg noen kalde øl. Fant fort ut at det var noen som hadde prøvd og bryte opp låsen. Heldigvis trodde vi de ikke hadde kommet seg inn i bilen, før pappa etter noen minutter fant ut at gps'en var borte fra hanskerommet. Rygget tilbake opp i garasjehuset og sjekka om det var noen kameraer der. Det var det, men SELVFØLGELIG ingen som pekte mot bilen vår... Jævla klåfingra svenskefaenskaper!! (Regner med at de er svenske...) edit: ikke så ille som trådstarters bil, men likevel!!! Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg