Nismo Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Hvem skal dit? Noen fra Nord Norge som vil slå følge? Vi kjører vel fra Bodø Torsdag tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Er jo gatebil på rudskogen samme dag, og hvor er japmeet i sverige hen? Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
japsebil Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 er det alle slags japse biler som kommer ditt?hvor i sverige er det? Siter x-93 mod. Peugeot 405 GTX -97 mod.Mazda 323f 1.8 Neste bil: Peugeot 206 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 http://www.japmeet.nu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Dette foregår i Karlskoga, litt bortenfor Karlstad. Tar ca 3 timer fra Oslo. I fjor kom ca 150 japsebiler og ca like mange tilskuere. DVS dette er mer et "drivers-evenemang" for japsebiltilhengere/eiere. Var der i fjor - det var knallbra! :D Så den med Japsebil som heller vil stå i kø på Rudskogen og ligge å bli sperret av cossier på banen, kan vel heller bare komme ut av skapet å kjøpe seg en Audi diesel, senke den 10 cm og slenge på den 20" hjul og styling.... :op Neida, det jeg prøver å si er at _jeg_ synes japsetreffet er mycket bedre enn en overfylt Rudskogen. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg