Gå til innhold

Noken som har bilde av tøffe blå 740ar

Ranger emnet

Knut Inge

Anbefalte innlegg

Skal lakka bilen i ein blå farge. Men ikkje faen og eg klare og betemma meg, så er det noken som har bilde av noken 740ar med ein tøff blå farge?

Kan jo vera andre bilar og då. Men hadde vert fint om noken kunne hjelpa litt her.

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vw har en farge som heter dypblå perleeffekt som er å få på Golf V R32, innbiller meg at den fargen ville sett fet ut på en 740 med pen senking og felger med mye kant.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lakka bilen i ein blå farge. Men ikkje faen og eg klare og betemma meg, så er det noken som har bilde av noken 740ar med ein tøff blå farge?

Kan jo vera andre bilar og då. Men hadde vert fint om noken kunne hjelpa litt her.

knut koss leggge du ut bilder ??

2006 nissan navara

1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil4.jpg

greier ikke dy meg, men FATTIG at han ikke gadd sparke igjen hulla under lykta når han både har måttet ut med lykta for å få av viskermotor/stopper, OG i tillegg har lakka resten av bilen å ser ut som det er gjort for at det skal være en av de finere..

*er ikke meint som frekt/nagativt mot deg tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil4.jpg

greier ikke dy meg, men FATTIG at han ikke gadd sparke igjen hulla under lykta når han både har måttet ut med lykta for å få av viskermotor/stopper, OG i tillegg har lakka resten av bilen å ser ut som det er gjort for at det skal være en av de finere..

*er ikke meint som frekt/nagativt mot deg tony

enig at d ikke er gjort bra:)

men blir bra snart:)

kvifor gå når man kan sykkla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig at d ikke er gjort bra:)

men blir bra snart:)

musikk i mine øyner;)

ellers så den sinnsykt bra ut egentlig! må si jeg hadde nok fåretrukket turboglrill selv, muligens uten emblem, og litt annet småfiks som andre har nevnt her tidligere, så kommer det der til å bli en sinnsykt rå bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider