Gå til innhold

Bilder fra OMC treffet!!!???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har noen en link til eller masse bilder derfra??????var ute og kjørte hypp på og se om det ble noen feite bilder:)

omegan min sto parkert ved siden av Rates omegan med 1000hk!!!hehe det var gøy!!hadde panseret oppe på min også :) hehe min motor var renere en han sin hehe ;)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og :P men ingen jævla bilder enda:) har noen et bilde av meg utepå rudskogen.

Jeg kjørte runde tider på 1.20 med omegan,hørte at dette var veldig bra for og ha 2 ton og 170++ hk???

Kjørte du annen bil der?

For jeg vil ALDRI tro at en omega veier 2 tonn....

Har selv en e34 og den veier 1600kg. og er vell så stor som en omega. (om ikke større)

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev Ca,vekt. har veid den inn på traffik stasjonen på drøbak.alene i bilen og da stoppet i nåla før på 1830kg ,det var alene og 20l bensin.har CD utgaven så har mye piss som veier mye:(

så veier ikke 2 ton men ikke langt ifra.med noen store manfolk tar jeg 2 ton tenker jeg meg.

skulle bare høre om runde tiden var noe og rope hurra for jeg.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor lå jeg på 1.20 jevnt med omega a med c20ne (115hk).. Var nede på 1.19 i alle fall, målte ikke så mange runder. vekt sikkert 15-1600kg..

I år kjørte jeg litt på gateslicks. Det satt bra, men mange sinket da gjennom svingene. På strekkene hadde jeg selvfølgelig ikke noe å stille opp med..

Har ikke fått sjekket rundetider ennå, men har det på film.. Noe under 1.19 burde jeg komme når det var lite flagging og få som sinket..

Ja, kjørte den ganske så originale røde omega Aen med stålfelger og tildels litt vinterdekk med kjedlige alu. Bruksbil.. 8)

www.turbomega.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider