Gå til innhold

Bilder Fra Omc Treff!?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde med alt mulig fotoutstyr jeg, samt en fullstendig rigget og klar 240 som jeg har holdt på med i en uke nå. Showdekke og greier =) MEN fikk bare streng beskjed om å snu i porten. Moro med 8 timers kjøring på en slik dag som denne!! Samt innkjøpt 50l 102 oktan bensin for anledningen.

Hvorfor måtte du snu a??

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde med alt mulig fotoutstyr jeg, samt en fullstendig rigget og klar 240 som jeg har holdt på med i en uke nå. Showdekke og greier =) MEN fikk bare streng beskjed om å snu i porten. Moro med 8 timers kjøring på en slik dag som denne!! Samt innkjøpt 50l 102 oktan bensin for anledningen.

Hva i helvete? Det kjørte jo gammle bmw e30 og nissan 200 sx og en rød 940mange andre typer biler en opel.når jeg kjørte jeg sammen med mange andre merker??nå skjønner jeg ingen ting.'??????

alle biler fikk komme inn.

hva gjorde du?hva fikk du beskjed om?

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt nazi de som sto i porten en stund.

Jeg fikk beskjed om at det var fullt og måtte parkere ved porten.

Da jeg kom inn på området så jeg det var plass,

og gikk tilbake å henta bilen (ikke opel) og kjørte rett forbi vaktene uten å stoppe.

Som sagt, kjørte en ca. 5 stk ikke-opel på banen,

så her må det ha skjedd en stor miss.

volvo 940, 200sx, porsche 944, bmw e30 m.fl.

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jo tenke seg at disse ledige plassene tilhørte bilene som var på banen eller stod klar for å kjøre ut på banen..? De fleste fikk jo sin egen plass og stå på!:) Dessuten så tror jeg det var greit for andre merker å kjøre også..!? Men området var vel beregnet for hovedsakelig opel og de som eventuelt skulle kjøre?

Mvh FastOmega

Opel Omega A 3.0i 24v

Opel Omega A 2.0i

Opel Omega A 2.6i -92 Fiat 124 sport coupè -67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdlig å høre for meg som hadde strevet så fælt som jeg har gjort for å få alt som jeg har planlagt til å passe når jeg hører andre merker fikk komme inn.

Etter min mening (vil ikke skryte!) så er ikke bilen min den styggeste 240'n her i Norge, den har heller ikke det dårligste drivverket eller understeller eller.

Jeg kom ikke inn, treffet var kun for opel! Dra hjem. Han ville ikke diskutere med oss. Vel, hva skulle vi gjøre?? Vi er seriøse folk, så vi måtte bare forlate plassen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider