Gå til innhold

Dragrace=pasé?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bare lurer på dragrace sporten. Er den helt ute eller? Tenker da på top fuel osv. Er det helt gått bort pga. "standardklassens" (trimma BMWer osv) inntog. ER virkelig nitroHemier i ferd med å bli historie?

Å mener du??

Har du vært på g.moen i dag?

Var det ikke bra der med Top Doorslammer å sånnt???

Gir ikke Fast Freddy mye igjen for inngangspengene?

Å skal du se Top Fuel i full aksjon så må du vente til EM. på G.moen første helgen i August....

Noen jeg vil anbefalle er Veidec Festival på Mantorp Park siste helgen i Juli...

Der er det flest Top Fuel og Pro Mods...:wave

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å mener du??

Har du vært på g.moen i dag?

Var det ikke bra der med Top Doorslammer å sånnt???

Gir ikke Fast Freddy mye igjen for inngangspengene?

Hørte nyss om en viss Willy's med tidens wheelie i går. Som om ikke den er høy fra før skulle man visstnok kunne spasere under forhjula på den. Ble et relativt myk nedslag ved at han dro på gassen igjen slik jeg skjønte det. :popcorn

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skody; Jeg var der på lørdagen, og ja - det var ganske spektakulært :) Mye fliring og klapping på tribuna da. Tidligere på dagen var det en vannvittig lang ventepause etter at de svenske tvillingenes '57 Chevy dro i guardrail'en ca 100m ut... Tror det ligger bilder på Mediaforumet her.

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte nyss om en viss Willy's med tidens wheelie i går. Som om ikke den er høy fra før skulle man visstnok kunne spasere under forhjula på den. Ble et relativt myk nedslag ved at han dro på gassen igjen slik jeg skjønte det. :popcorn

Har bilder fra hjulløfte ja...

svenske tvillingenes '57 Chevy dro i guardrail'en ca 100m ut...

Det har jeg også bilder av... BILDER KOMMER PÅ http://www.FRANTZENRACING.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider