GreenMile Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Bare lurer på dragrace sporten. Er den helt ute eller? Tenker da på top fuel osv. Er det helt gått bort pga. "standardklassens" (trimma BMWer osv) inntog. ER virkelig nitroHemier i ferd med å bli historie? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Bare lurer på dragrace sporten. Er den helt ute eller? Tenker da på top fuel osv. Er det helt gått bort pga. "standardklassens" (trimma BMWer osv) inntog. ER virkelig nitroHemier i ferd med å bli historie? Å mener du?? Har du vært på g.moen i dag? Var det ikke bra der med Top Doorslammer å sånnt??? Gir ikke Fast Freddy mye igjen for inngangspengene? Å skal du se Top Fuel i full aksjon så må du vente til EM. på G.moen første helgen i August.... Noen jeg vil anbefalle er Veidec Festival på Mantorp Park siste helgen i Juli... Der er det flest Top Fuel og Pro Mods...:wave Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 OK. takk for svar. Jeg bare lurte Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 jeg personlig synes standardklassene blir passe tamme når jeg er på gardermoen.. all tiden som brukes på biler som ikke går i pro-stock eller fortere går med på å vandre i depoet for min del!=D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Å mener du??Har du vært på g.moen i dag? Var det ikke bra der med Top Doorslammer å sånnt??? Gir ikke Fast Freddy mye igjen for inngangspengene? Hørte nyss om en viss Willy's med tidens wheelie i går. Som om ikke den er høy fra før skulle man visstnok kunne spasere under forhjula på den. Ble et relativt myk nedslag ved at han dro på gassen igjen slik jeg skjønte det. :popcorn Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Skody; Jeg var der på lørdagen, og ja - det var ganske spektakulært :) Mye fliring og klapping på tribuna da. Tidligere på dagen var det en vannvittig lang ventepause etter at de svenske tvillingenes '57 Chevy dro i guardrail'en ca 100m ut... Tror det ligger bilder på Mediaforumet her. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyV8 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hørte nyss om en viss Willy's med tidens wheelie i går. Som om ikke den er høy fra før skulle man visstnok kunne spasere under forhjula på den. Ble et relativt myk nedslag ved at han dro på gassen igjen slik jeg skjønte det. :popcorn Har bilder fra hjulløfte ja... svenske tvillingenes '57 Chevy dro i guardrail'en ca 100m ut... Det har jeg også bilder av... BILDER KOMMER PÅ http://www.FRANTZENRACING.com Siter www.frantzenracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg