Gå til innhold

hvem stengte denne tråden?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

nå er den stengt igjen... hva skjer a? synes vi har en bra diskusjon der jeg da...

Vil tippe at mest sannsynlig stengte skody tråden sida han var den siste som skreiv når den blei låst istad også var den stengt når eg gjekk inn på den når eg fekk varsel om svar på tråden på mail...

Var sikkert pga. avsporing av tråden han bruker som grunn...

Eg ville jo berre ha fram at dei kjøre med høgere spenning for å sleppe å ha så kraftig kabel bla....

Uten grunn at mopedar hadde først 6v så 12 volt....

Samme var det vel nokenlunde med bil og.....

Trur noken bruker 24v no på bil viss eg ikkje hugsa feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp! Jeg som har stengt den. To ganger tilogmed! hehe.. Husker ikke engang at jeg hadde stengt den en gang før. Åpna den igjen jeg, så får dere som vil lære mer om strøm i 1.5 mm2 kabler gjøre det. :)

Stemmer at jeg glemte å oppgi en grunn. Men den ble stengt pga den skled dugelig ut i forhold til hva tittelen beskriver og det trådstarter spurte om.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp! Jeg som har stengt den. To ganger tilogmed! hehe.. Husker ikke engang at jeg hadde stengt den en gang før. Åpna den igjen jeg, så får dere som vil lære mer om strøm i 1.5 mm2 kabler gjøre det. :)

Stemmer at jeg glemte å oppgi en grunn. Men den ble stengt pga den skled dugelig ut i forhold til hva tittelen beskriver og det trådstarter spurte om.

Litt småstygg no men kem av meg og skody og volvo 142 eller noke sånt begynte å spore av mest?

Hvis vi snur på flisa, så er det for å unngå for mye spenningsfall at man transformerer opp spenningen ute i linjenettet i Norge. Og resten av verden vil jeg tro.

klippt fra skody sitt svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår