rockfordchris Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Skriv kun navn på de uærlige taperne, og hva de har gjort, slik at vi andre kan holde hos unna dem. Sticky? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 har vel allerede en tråd som heter Useriøse Brukere.. burde holde med 1 slik tråd.. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 har vel allerede en tråd som heter Useriøse Brukere.. burde holde med 1 slik tråd.. Den tråden inneholder ikke en enkel og oversiktlig liste over de som driver med tull ang. kjøp/salg. Evt. kunne vi sendt navn på de folk har blitt svindlet av, så kunne jo admin skrevet en liste ut av det. Vet at det er et forslag om dette på den andre tråden, men skrev det like godt her og, er ikke meningen å stjele ideene til noen, men jeg er ikke interessert i å bli svindlet når jeg handler her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg har laget et tråd med det omvendte av hva du ønsker deg.. les den i stedet.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120750 Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordchris Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg har laget et tråd med det omvendte av hva du ønsker deg.. les den i stedet..http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120750 Kjempebra tråd, har ikke sett den:) sorry:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 var denne tråden jeg mente på da... Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg