Ola Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by Croacker så forresten en reprise av Autofil med en gt-r, jan erik fyren sa visst at man kunne få den opp i 240 hester til under 10 000, javel, hva får man gjort med en sånn bil for under 10 000? Med eksos anlegg, luftfilter, og turbotrykkstyring kommer en faktisk veldig nært mot 240hk på de bilene der ;) edit: eirikoo was 2fast4me :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Du trenger ikke skru opp trykket for å nå "240" hk. Noen sier de får 210 hk ved skifte av eksos og filter, noen sier 250. Ladetrykket øker ihvertfall fra 0.6 - 0.7 bar opp til mellom 1 og 1.2 bar, avhengig av hvordan eksos og filter du skifter til. Når turboen henger med på dette sier det seg selv at effekten øker litt. Hadde vært morsomt og benket en dønn original GTR før og etter montering av 2.5" eller 3" eksos og et skikkelig filter. Eksosen og filteret er da også grunnen til at Croaker synes bilen "døde" over 6000 rpm. Bilen har rett og slett pusteproblemer fra fabrikk. Jeg ble dødsskuffet når jeg kjøpte min første GT-R. Siden den ikke drar skikkelig før nesten 4000 rpm for så å miste pusten på 6000 rpm blir det liksom litt nedtur. Skift eksos, filter og helst intercooler, kjøp en eller annen form for trykkregulering og skru trykket opp på 1.5 bar... da går det ihvertfall sinnsykt godt. Men kjør pent, ellers tar du kassa! :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.