Gå til innhold

huff! hjelp meg finne chevrolet!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har i det siste innsett at lt1 motoren jeg skal sette inn i en eventuel chevrolet er treg å få ut av camaroen den står i i dag derfor så har jeg i det siste kikka etter små spreke chevroleter og pontiacer og oldser.

MEN! gang på gang er jeg lurt! først så står det en nova med 350 hk++ på nettet som jeg drar å prøver! å bilen skulle for det første være rustfri og klar for lakkering noe den ikke var men så gikk den omtrent som en daihatsu charad! jaja så ga jeg opp den!

i dag kjørte jeg til koppang! jadda! 81 modell camaro med stroka 350 og OVER 400 HK! jada over 400 HK!

så etter 25 mil så var jeg framme.

starta camaroen og varma den et par kilometer der jeg bånna fjøla fra stillestående og den spant litt i førstegir! fant ut den ikke hadde sperra selger snakka om også! i andre var den som....... ja gjett! en charad!

ER NÅ SÅ LEI av at så mange som selger amcar tror de har 1000 hk så kommer jeg dit så er det dass! camaroen var steik tøff den men sååååå lat!

verste var at den havvarerte nesten på tomgang i tredje gir! toppakkning bare da men.

så det jeg trenger hjelp til er å finne en chevrolet, pontiac eller olds til MAX 70 000 kroner..... tror jeg.

må være litt potent eller iallefall tøff og klar for å ta i mot lt1 når den tid kommer!

grunnen til at jeg spør om hjelpa er for at det er altid noen som veit av ei bil til salgs i miljøet! ja som ikke er annonsert f.eks eller står annonsert på ukjente plasser.

en ting jeg helst ikke vil ha er camaro 74 til 77 eller når der er de har de store blekk fangerne. kan jo ta en slik også men ikke til noen fantasipris!

står jo faktisk en pontiac forebird formula 79 mod til 49000 på autodb men den er avskiltningsbegjæra plus at den har stått i 3 mnd snart så jeg er skeptisk som han i postreklamen sier!

hjelp meg hjerne hær eller på 95806400 eller emilvj@hotmail.com

på forrhånd TUSEN TAKK hilsen oppgitt amcar kjøper :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Import av veteran er ikke mer enn:

Frakt

Moms på frakt og kjøpspris

Og tollgebyrer på ca 5000.-

Så har du ca 70 lapper å rutte med kan du se på biler til:

70000 - 5000 (tollgebyrer)/1.25 (moms) = 52000 - 6000 (frakt) =46000 NOK/6,15 = ca 7500 dollar

Her er et knippe fra over there :

http://motors.listings.ebay.com/_W0QQa10239ZQ2d24QQa38v1yZ1970QQa38v2yZ1976QQa39Z1937QQa41ZQ2d24QQalistZa39Q2ca41Q2ca38v1yQ2ca38v2yQ2ca10239Q2ca3801Q2ca85Q2ca10246Q2ca33512Q2ca10241Q2ca10244Q2ca39705QQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfromZR2QQfsooZ1QQfsopZ3QQftrtZ1QQftrvZ1QQgcsZ13QQpf_queryZQQpfidZ2473QQpfmodeZ1QQreqtypeZ2QQsacatZQ2d100QQsaprchiZQQsaprcloZQQsatitleZQQsbrsrtZdQQsocmdZListingItemList

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke ta det som en selfølge at du skal få tak i en billig tøff amcar, som er i god stand, og har skikkelig sprek motor. Særlig ikke nå som sommer'n begynder.

nå var det helst det at de som selger bilene lyger så mye som jeg irriterer meg over da

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

aiaiai!

da gikk æ te anskaffelse av litt ekstra pææææng å i går va æ å inngikk avtale på en camro 70,5............ motoren bygges ferdig på søndag å monteres i påfølgende uke med 3" headders å eksos!

Motoren e en 91 modell 454 som orginalt har 370 hk, men oppsettet den hær no settes sammen med så har den passert 500 hk og ca samme fot pund som igjen tilsvare rundt 700nm....

12 bolts aksel med sperre.

preppa 350 kasse med 2800rpm stallspeed converter.

bila e Ikke rulla en meter etter total resturering i polen å bila har 99% strøkent intriør! (litt rust i dasjbord)

ellers så mangle den spoileren bak! nokka som gjør halve bila etter min mening! nånn som veit kor æ kan annskaff en sånn spoiler? helst ny!

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classic industries selger nye spoilere.En 91 modell 454 hadde neppe mer en 270 hp, men det spiller jo ikke så stor rolle nå lenger.Gratulerer med bil.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classic industries selger nye spoilere.En 91 modell 454 hadde neppe mer en 270 hp, men det spiller jo ikke så stor rolle nå lenger.Gratulerer med bil.

jo denne var en marine motor

hvor er dette classic industries?

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TH350 bør være seriøst trimma for og ikke rase bak en BB men du never lurt av selgere.

en 91 454 BB har lav komp orginalt så mye må byttes for å få over 500 i hk og moment. Tipper den har drøye 400hk og det samme i moment men på et meget lavt turtall og dermed føles den sprek som fy.

MEN BB ruler det spes i en 70 Camaro.

Lykke til med bil og kjøp.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider