Gå til innhold

huff! hjelp meg finne chevrolet!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

TH350 bør være seriøst trimma for og ikke rase bak en BB men du never lurt av selgere.

en 91 454 BB har lav komp orginalt så mye må byttes for å få over 500 i hk og moment. Tipper den har drøye 400hk og det samme i moment men på et meget lavt turtall og dermed føles den sprek som fy.

MEN BB ruler det spes i en 70 Camaro.

Lykke til med bil og kjøp.

Era

sjønner ikke problemet med grininga til folk jeg! som om folk ikke takler at folkfår seg sprekere biler en de! for det første så hadde denne 454 marine motoren fra 1991 370 hk! og for det andre så bygges motoren nå så hva tilsier til deg at den er lavkomp nå isafall?

eneste som er orginalt i motoren nå er veiv og råder!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg tjekk...

mye som kan gjøres med motor..hvor mye ¨måtte du ut med? er akkuratt ferdig med min 74camaro. har bytta kasse og fiksa oljelekk..den er det ca 300hk i og det merker du;) ingen sperre så den slurer mye når du gir den litt gass..jaja..har du noen bilder av 70,5 modden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ut med noen lapper over 100K

Skal legge ut egen tråd med bilder når jeg får bilen... har ingen bilder for den har ikke vert annonsert.

74 er vel første karosseriet med storfangerne?

ja 300 hk slurer vel litt i mot asfalten det også når de er erlige ;) er så mange som trur de har 300 hk av å bytte gasser hehe!

bilder av camaroen din du da?

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sikkert sende deg noen bilder;) fikk den hjem i dag:D nei er en del som er gjort med motor for å få 300hk;) ikke bare skifte forgasser. selv om den også er skifta;)ja 74 er første karosseriet som har stor fanger;) men eg mener det er mulig å bytte framskjermer og front til rs 70-73?? har hvertfall hørt det! råtøff den rs fronten med spilt bumper;) vet ikke kordan eg laster opp bilder her men kan no laste opp en link..

http://www.camaroheaven.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider