Gå til innhold

Hvem har den råeste grombilen på forumet?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Øyvind Ryeng - Rover!

en bil du ikke ypper med, han monterte ny topp pakning og luftfilter i vinter! går som ei kule, ryktene sier at den gjør 100 på første gir... og har gullfarga justerbare dempere!

Lotusen til ix og mx5'en til hf er mine favoritter!

Er mye gromt her.. men det er "normale" folk som inspirerer meg mest, folk som har bygd bil for spare penga oppigjennom di siste åra, slikt motiverer meg for å jobbe meg nærmere mine mål ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. siden Ruud Racing er her på forumet så velger jeg han..Han har noe spennendes på lur..

Men sykest av alle syke biler er VS motor sin nye..Med en god gammel E34 M5 motor med "litt" puste hjelp fra to vel voksne turboer(turbonetics T66 BB * 2).

info: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115147

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh... her baksnakkes det så folk tror på det vettu..

Har bare en Elise, tung treg liten sak, grunne ntil at alle prater om den er at jeg er rå til å juge og photoshoppe på deler på bildene jeg paster ut.

Egenlig så er det bare en Micra 1.2 Fun som er grunnlaget alt er bygget på.

:P

Men Yarisen min den er det bare å kjøre forbi, den er så grom at jeg ikke øtr å gasse på med den.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder? Info? Film? Ja takk;)

Har kun tilgang på denne filmen her, og her er det den gamle motoren som står i..

Motoren er en Audi femmer, 2,5 20v tror jeg. Ut over det så vet jeg ingen detaljer om turbo, dyser osvosvosv.. Effekttallene fant jeg på Vacn forumet..

Letteste er vel å skrive en pm til Jonus å be ham om noen detaljer og bilder, han er her på forumet..

Uansett en rå bil..:thumb

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider