einsereier Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 legger nå ut et par bilder av dårlig kvalitet av min einser, er jo på tide etter å ha vært her en stund? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 og etter en liten arbeids økt i kveld/natt så ser hjula slik ut. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 faen teksten havner jo over alt! jaja sikkert bare øla sin feil:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 velholdt eksemplar? ser strøken ut =) Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Så jævlig strøken ut. :O Grattis! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 bilder sier faktisk mindre enn 1000 ord! den er så å si helt rustfri men den er malt med benga!!!! ikke jeg som har gjort det men tenkte at det blir vell ny lakk en gang uansett. fikk den jo for årsavgifta så det var alikevell ikke et dårlig kjøp. skal slenge ut flere bilder senere idag. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 bilder sier faktisk mindre enn 1000 ord! den er så å si helt rustfri men den er malt med benga!!!! ikke jeg som har gjort det men tenkte at det blir vell ny lakk en gang uansett. fikk den jo for årsavgifta så det var alikevell ikke et dårlig kjøp. skal slenge ut flere bilder senere idag. hvis den er rulla med benga så kan det vell være en del nasty overraskelser under benga'n? ;) Men, som sakt, ser bra ut, kult stuk på den.. Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Denne var jo kjempekul denne! Her mangler du bare kromfangere og litt senk så er bilen i boks, enten strøken med fin lakk eller " rath-look" med benga`n. Er det ekte kromspeil og tanklokk og helkromma lister du har på? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 syns den kler de fangerene den har jeg da :thumb ! gjerne fler bilder..motor/interiør osv..! ser jo bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ettersom denne har kromma speil og lister ( om ikke jeg ser feil da) må man dra den helt ut med kromfangere ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Synes speilene ser mer sølvlakkert ut, enn chrome igrunn. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 ikke se på audi mattene mine:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Små chromefangere, mer senk, andre felger og et strøk med ordentlig lakk så kunne det blitt ordentlig bra dette her:) Litt mer info om bilen er jo alltid fint, som km-stand, motor, års modell og alt annet du kan ramse opp i farta:) Tips til å legge inn bilder: Ikke bruk både img-knappen her, og img-adressen fra der du laster opp bildene, så slipper du å få foran og bak hvert bilde. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 IMG må vekk ja :chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg