arildjr Skrevet Juli 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 Hadde vært dritrått på 325'en min. Finnes noe sånn? er det noen som har sett det og hvor kan jeg få tak i det? Er også på jakt etter gts sideskjørt og gts vinge til e30 babyen min. Noen som har det liggende? Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Juli 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2003 takk for tipset men jeg har ikke e36.....har enda ikke funnet noen som har til e30, så det blir nok med tanken....tviler på at det finnes..... Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 http://www.bmheaven.co.uk/page171.html Kanskje? Så slik ut... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Har ikke sett noen Lexus style baklys til E30 jeg heller, og jeg har lett en del. Eneste som går å få tak i er enten røde eller sota baklys ser det ut som :mad: Men vent til jeg får de nye frontlyktene mine! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Sitat Originally posted by Bullit Har ikke sett noen Lexus style baklys til E30 jeg heller, og jeg har lett en del. Eneste som går å få tak i er enten røde eller sota baklys ser det ut som :mad: Men vent til jeg får de nye frontlyktene mine! :D De lyktene kommer i september. Hadde vært bra å ha hatt en e-30 å satt dem på. Vi får se. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Sa de skulle få de inn i løpet av sommeren, men vi får se. Gleder meg til det iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 purr....koster de da? er vel grasdyre :( Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 pris og forhandler??? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg