Gå til innhold

Grom svart supra MKIV i Fredrikstad(og en Milf i en Sølv supra)

Ranger emnet

Hassa

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

imponert over at du så at han hadde tretomseksos helt fra turboen, når du satt i en bil som lå bak, og potta i tillegg hadde "7-8toms endestuss":win

Sorry,måtte bare

3" er mest vanlig og ha da, også så det ut som det var ett litt kraftig rør bakover!

og når jeg selv har 5" endestuss, og min så mindre ut enn hannes, så trodde jeg det var en 7" endestuss, det trodde kammeraten min og..

Kan noen hjelpe meg med å legge ut en film?Så dere kan se litt sjøl..

Send meg PM.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På japsebilene er det 280hk org, fordi man ikke har lov å ha mere hk i Japan pga at over dette er det sykt høye avgifter.
Dette stemmer ikke. De HADDE ikke mer enn 280hk på grunn av en Gentlemans Agreement mellom japanske bilprodusenter om å begrense hk-antall for å få ned ulykker.

Det er slutt på det nå, men det var altså i kraft da bl.a. MKIV var i produksjon.

(Ferdig med off-topic :rolleyes:)

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er min supra som det er snakk om.

Er nok bare 4.5" eksos på den, og ikke 7-8" som det ble nevnt.

Å den er ikke fra Japanauto, har selv importert den fra Japan, fikk den om fredagen.

Skal prøve å få lagt ut noen bilder av den ASAP!

Er vel ikke din Supra jeg så på Statoil på Østsiden idag litt over 20?

1997 Audi A3 1.8 Ambition

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er den svarte:

supratt4bh.th.jpg

supratt29ha.th.jpg

sett den sølvsupraen mange ganger i fjor sommer, men ingen visste noe her på forumet da ihvertfall. snakka såvidt med hun og hun sa den var hennes.

edit:bildene er med k750 men til fredan blir det fotosession med speilrefleks :D

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil ja, står at filmen blir for stor men.. Har en kammerat som er data geek, så får høre med han.

Møtte på en Sølv supra på rolvsøy veien nå nettopp og.. Uten bakfanger, og så ut som han hadde gått berserk med sparkel..

trodde det var japan auto først, men det så ut som det stod svenske skilter på den.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider