Hermanzen Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Er bilen avskiltningsbejæret sliter du vist du kræsjer. Da sitter du igjen med regningen!! Ingen forsikringselskap betaler ut noe da. Så tror det kan være det værste, vist de tar deg på den. Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståggå Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 For noen år siden ble jeg anmeldt for grisekjøring. Da hadde purken mottat en anmeldelse fra ett lokalt fryselager som hadde en overvåknings tape med film av en bil kliss lik min som burna rundt på parkeringsplassen deres i ca. en time. De hadde ikke bilnr. men jeg ble anmeldt fordi jeg var den eneste i byggda som hadde en slik bil. Ironisk nok ligger dette fryselageret like ved motorveien mellom trondheim og værnes. Jeg ble vekket av min illsinte mor som hadde fått telefon fra lensmannen. Dete var på fredag, og han ba meg komme in til avhør over helga, Hallo! hvor mange ganger kunne jeg ha bytta dekk på den tiden? Uansett, så sa jeg at jeg hadde vært ett annet sted da det skulle ha skjedd og jeg fikk også se filmen. Jeg sa at det ikke var min bil fordi jeg hadde 6 lys i fronten bilen på filmen hadde 4. Vi gikk ut og jeg starta bilen med alle mine 6 "konstante kjørelys" :D Lensmannen så på dekka og saken var ute av verden. Har de ikke bilnr. er det påstand mot påstand og saken bilr henlagt. PS! Det var faktisk ikke meg hehe. Chevy Suburban (97) Porsche 944 (84) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1954 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Trådstarter kan jo ikke være den skarpeste kniven i skuffen. Idiot kjøring i 30 sone, i bil med avskiltings begjering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jøss... er det 30 sone det er der altså... men sånn seriøst... det er på grunn av sånne idioter som oss 2 at fartsdumpene bare blir værre og værre... eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Å poste dette her inne er som å skyte seg selv i foten. 30-soner betyr 30 og fartshumper skal ikke hoppes på :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jøss... er det 30 sone det er der altså... men sånn seriøst... det er på grunn av sånne idioter som oss 2 at fartsdumpene bare blir værre og værre... :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :rockets :rockets :rockets :rockets :rockets :rockets :rockets :rockets :rockets :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :shake :shake :shake :shake :shake :shake :shake :shake :shake :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :fingers: :fingers: :fingers: :fingers: :fingers: :fingers: :fucku :fucku :fucku :fucku :fucku :fucku :boxers :boxers :boxers :boxers :fuckme2: :fuckme2: :fuckme2: violin violin violin violin :anger: :anger: :anger: :anger: dukenukem dukenukem dukenukem dukenukem dukenukem imstupid imstupid imstupid imstupid Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Like greit å bare stenge denne tenker jeg... Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg