Gå til innhold

Anmeldt for grisekjøring

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

For noen år siden ble jeg anmeldt for grisekjøring.

Da hadde purken mottat en anmeldelse fra ett lokalt fryselager som hadde en overvåknings tape med film av en bil kliss lik min som burna rundt på parkeringsplassen deres i ca. en time.

De hadde ikke bilnr. men jeg ble anmeldt fordi jeg var den eneste i byggda som hadde en slik bil. Ironisk nok ligger dette fryselageret like ved motorveien mellom trondheim og værnes.

Jeg ble vekket av min illsinte mor som hadde fått telefon fra lensmannen.

Dete var på fredag, og han ba meg komme in til avhør over helga, Hallo! hvor mange ganger kunne jeg ha bytta dekk på den tiden?

Uansett, så sa jeg at jeg hadde vært ett annet sted da det skulle ha skjedd og jeg fikk også se filmen. Jeg sa at det ikke var min bil fordi jeg hadde 6 lys i fronten bilen på filmen hadde 4.

Vi gikk ut og jeg starta bilen med alle mine 6 "konstante kjørelys" :D

Lensmannen så på dekka og saken var ute av verden.

Har de ikke bilnr. er det påstand mot påstand og saken bilr henlagt.

PS! Det var faktisk ikke meg hehe.

Chevy Suburban (97)

Porsche 944 (84)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss... er det 30 sone det er der altså...

men sånn seriøst... det er på grunn av sånne idioter som oss 2 at fartsdumpene bare blir værre og værre...

:iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :iconsm :rockets :rockets :rockets :rockets :rockets :rockets :rockets :rockets :rockets :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :deng :shake :shake :shake :shake :shake :shake :shake :shake :shake :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :fingers: :fingers: :fingers: :fingers: :fingers: :fingers: :fucku :fucku :fucku :fucku :fucku :fucku :boxers :boxers :boxers :boxers :fuckme2: :fuckme2: :fuckme2: violin violin violin violin :anger: :anger: :anger: :anger: dukenukem dukenukem dukenukem dukenukem dukenukem imstupid imstupid imstupid imstupid

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår