Gå til innhold

Horneten lever!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

:)

Er det noe liv i chevyn din da Air63?

Hvor har forresten ratata og kompani blitt av?

Blir jo bare dårligere og dårligere med liv her.... :rolleyes:

Slenger med ett par bilder av motorrommet mitt før jeg blei 100% ferdig med det.

hornetmotorrom.jpg

hornetmotorrom2.jpg

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

:)

Er det noe liv i chevyn din da Air63?

Hvor har forresten ratata og kompani blitt av?

Blir jo bare dårligere og dårligere med liv her.... :rolleyes:

Slenger med ett par bilder av motorrommet mitt før jeg blei 100% ferdig med det.

hornetmotorrom.jpg

hornetmotorrom2.jpg

Lekkert under panseret ditt!

Tja... har bare headers på camaron nå, så det buldrer litt....... ;)

Vet ihvertfall at Ratata har vært i Vesterås i helgen men er lite å høre fra klanen her på forumet om dagen, ja.. :(

MÅ BLI MER LIV I V8 FORUMET!!

:usa:

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg. Titt-titt.

Men han Era er blitt sånn derrre Alfa-Alfa-dude i sommer, men kommer nok sterkere tilbake i vinter med prosjekt Vega+LS1+manuell, tenker jeg.

Blir ikke mest tid til å stikke innom her. lange dager på jobben, hus & hage som trenger sitt, prøve å få litt fritid med bilen......

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her hvertfall hehe.

Båååp bååååp to doble er coolt i tunel hehehe.

Siden jeg ikke er så rik som jeg skulle ønske står bleieræseren i garasjen uten motor og jeg kjører sån familie Alfa med noverhalt og trimma 2L.

Men LS1 står i garasjen sammen med T56 og masse andre deler nå er bestilling på resten sendt så da er det nok her snart.

I mellomtiden skal motor og gir plasseres når jeg rekker blandt alt som skjer.

Var nede hos Caravelle ræser`n i helga oooooo hildrane du for en bil Chevy 350 dobble turboer, 18" , 380mm bremser, mm mm mm det der blir grietøft.

Har hadde også stående en Mustang 69 429BOSS i NASCAR edition bare litt sjelden bil kan man si.

Så når vi fikk diskutert vri åtter og tur-bo en stund kan dere tro ideene vokste... Så hva som vokser fram under panseret får vi se til våren hvis ikke planene tar helt av da.... C5 deler av ymse slag blei vurdert og diskutert så her kan mye skje...

Vrom vrom nå skal jeg ut og ratte

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ERA!

Hehehehe morsomt med to doble ja men sikkert dobbelt så gøy med fire doble...

Er Lino snart kjøre klar med transporteren? Sykeste bygget:D

Twin turbo ja... skal begynne på 401 bunnen min i vinter, må handle custom turbo stempler og litt snacks :) blir ikke ferdig med den til neste år, er ikke rik jeg eller desverre:(

Det er vel ferdige kit å få til LS1 så det er bare å handle;)

Fikk MSD pro billet fordeler og MSD digital 6+ boksen min i dag fra summit, blir prøve skilt igjen til lørdan! Får se om jeg monterer rullevippene å da.

MVH

joakim

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællå godt det er litt liv her da hehe.

Var på Power Hot Rod Reunion i helga herlig sted å være mye gærninger som bygger og kjører mye rart.

Kopier av gammle drag byggen med pressse og det hele og rassen rett over diffen i fullgass drag over stripa ikke skjønner jeg at de tørr men mye råe bygg var det.

Han Lino sa han ikke rakk det i år da han lå langt bak sjema men joa bilen tar form den vilt er mildt sakt de store delene er klare men som han sa det er sommer mye skjer og jeg må jo ha med meg noe.

401 å Turbo da eller?

Nope LS1 finnes det dålig med kitt til gitt ledningsnett finnes det blir bestilt et racing nett etter mine mål og spec straks nuh bare litt knute på tråden med frakt hit.

Ecu kan man programere med LS1Edit så det er null problem.

Digital 6 boksen funker knall den.

Lykke til videre med prosjektet.

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Blir 401 og ett par ekstra lunger som er neste motor-prosjekt på meg ja.:) Blir sikkert ikke ferdig neste år ell, er jo så dyrt med insprøytning-system og turboer...

Jøss, trudde du fikk alt "bolt-on" til chevy jeg:D

Ha en fortsatt god sommer!:cool:

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider