mono Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Har vært fraværende på dette forumet en godstund, bare tittet innom i ny å ne, har sett at det har kommet endel nye folk her nå, og lurer egentlig på hvor mange vi er fra Rogaland og Haugesundsområdet. Hadde vært fett å fått igang en Photosession/Cruising for Mk3 folka her lokalt! Her er asfaltskraperen min: Hadde også vært morro å fått igang en uoffesiell happening med så mange Golf/Vento Mk3 folk som mulig på en Camping plass for eks, med grilling og litt kildevann (: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg bor i molde for tiden men drar hjem til Ølen helgen rundt den 24 juni. Flytter til stavanger til høsten:) sikkert vært kult med et treff i sommer ja:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg bor sånn ca i Bergen, jeg skal endel nedover til Sandnes i sommer forøvrig.. Så treff er jeg med på! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Er fra Sandnes og har mk3, men vet ikke om jeg er med på treff.(er for gammel :)) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfoman Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 eg e fra stavanger :driving kan godt vær med å drikke litt kildevann :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jeg også fra Stavanger og i besittelse av en mk3 :driving Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Bor på vestlandet, men litt for langt nord (Sogndal), men godt initiativ, vertfall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg